شناسهٔ خبر: 40307347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گواردیولا: فوتبال؟ اولویت موارد دیگری است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد آن‌ها به طور کامل قوانین بهداشتی را رعایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های لیگ برتری نیز در روزهای اخیر و با رعایت پروتکل هایی تعیین شده از سوی دولت انگلیس تمرینات شان را از سر گرفته اند و منچسترسیتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. پپ گواردیولا امروز در شرایطی خاص و با ماسک و رعایت فاصله با خبرنگار تلویزیون منچسترسیتی، در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

پپ گواردیولا گفت: "بله، شرایط بازیکنان واقعا خوب است. من فکر می کنم آنها مشتاقانه منتظر بازگشت و دوباره تمرین کردن بودند و حالا بازیکنان مشغول انجام کاری هستند که به آن علاقه دارند. ما از قوانین و پروتکل پیروی می کنیم و باید. این مهمترین چیز است و ما کار خاصی انجام نمی دهیم.

افراد مهم و ویژه شامل پزشکان، پرستاران، دانشمندان و نظافت چی ها هستند. آنها جان خود را برای نجات ما در معرض خطر قرار می دهند. هنگامی که یک وضعیت ویژه در سراسر جهان وجود دارد، شما باید با این موقعیت سازگار شوید.

خب، فکر می کنم همه هواداران در سراسر دنیا منتظر تماشای فوتبال هستند. ما نیز می خواهیم بازگردیم، اما اولویت مواردی دیگر است. باید مراقب باشید و وقتی همه شرایط مهیا باشد بازمی گردیم. اما امیدوارم روال همیشیگی حاکم شود. اما اکنون مهمترین موضوع پیروی از دستورالعمل هاست. اگر آنها می گویند از ماسک استفاده کنید، در خانه بمانید، فاصله اجتماعی ... ما باید این کار را انجام دهیم. زیرا  بسیاری از افراد در سازمان های بهداشتی وجود دارند که جان خود را برای نجات ما در معرض خطر قرار می دهند. کارهایی که آنها انجام داده اند شگفت انگیز است و ما باید از آنها پیروی کنیم. حالا ما زمانی برای اشتباهی نداریم."

نظر شما