شناسهٔ خبر: 40307050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

واکنش بهزیستی در پی انتشار فیلم خانواده تحت پوشش بهزیستی رشت در فضای مجازی

رییس بهزیستی شهرستان رشت جهت روشن کردن افکار عمومی درپی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر وضعیت خانواده دارای دو عضو معلول بینایی در رشت توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

 محمد نوروزی رییس بهزیستی شهرستان رشت گفت  : خانواده فوق دارای دو فرزند کم بینا و زن سرپرست خانواده می باشد که همگی از خدمات مستمر و غیر مستمر و کمک های موردی سازمان برخوردار می باشند .
و جهت درمان فرزندان نیز از طریق سازمان بهزیستی معرفی نامه ، کمک هزینه درمان و کمک بلاعوض داده شده است.
وی افزود: مددکاران اداره بهزیستی رشت از ابتدا با مشکلات این خانواده اشنا بوده و طی بازدید های بعمل آمده و پیگیری های مددکاران توضیحات لازم جهت گرفتن پروانه ساخت داده شد .

وی با اشاره به اینکه منزل فوق بصورت غیر قانونی و بدون پروانه ساخت ساخته شده است بیان داشت: طبق تفاهم نامه پنج جانبه بهزیستی به همراه اداره راه وشهرسازی.بنیاد مسکن .بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز برای خانواده های دارای دو عضو معلول  در صورتیکه که منزل دارای پروانه ساخت باشد مبلغ شصت میلیون  تومان بلاعوض به این خانواده تعلق میگیرد اما بعلت نداشتن پروانه ساخت این خانواده از دریافت چنین پول بلاعوضی محروم می باشد .البته  در این مدت طی صحبتی که واحد مشارکت رشت با خیرین شهرستان انجام داده ، قول تحویل وسایل ساخت منزل را بصورت رایگان و خیریه  داده اند.
نوروزی با بیان اینکه درگذشته به مادر و دختر خانواده نیز از طریق موسسه نابینایان این خدمات ارائه گردیده است خاطر نشان ساخت:  این اداره آمادگی خود را جهت اسکان و غذ ای گرم روزانه خانواده از طریق موسسه نابینایان تا پایان ساخت منزل مسکونی مناسب اعلام می کند.
رییس بهزیستی رشت در پایان اظهار داشت:  لازم است اعلام شماره کارت بانکی  آگاهانه و از طریق مراجع ذیصلاح انجام گیرد تا این خدمات به نحو احسن و درست در اختیار این عزیزان قرار گیرد .

نظر شما