شناسهٔ خبر: 40306685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

افزایش شدید کرونا در هرمزگان/ ۲۰۵ بیمار جدید شناسایی شد

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت شدن ۲۰۵ مورد دیگر در استان آمار ابتلای قطعی به کرونا در هرمزگان به ۲۷۴۳ نفر رسید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حسین فرشیدی دوشنبه شب در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، ۳ هزار و ۲۲۵ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده‌اند که ۲ هزار و ۸۶۲ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند و ۱۵۷ نفر همچنان بستری، ۱۰۹ نفر ایزوله، ۲۸ نفر در آی. سی. یو و ۲۰ نفر در بخش‌های عادی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۵۹۷ نفر به‌صورت سرپایی به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا نمونه‌گیری شده‌اند که تنها ۲۷۴۳ مورد مثبت بوده است.

افزایش شدید کرونا در هرمزگان/ ۲۰۵ بیمار جدید شناسایی شد

فرشیدی با بیان اینکه آمار فوتی‌ها در هرمزگان به ۳۸ نفر رسیده است، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوت دیگر گزارش شد. یک فرد ۶۳ ساله ساکن بندرخمیر با سابقه هپاتیت C و یک خانم جوان ۲۴ ساله با داشتن چاقی مفرط در استان هرمزگان فوت کرده‌اند.

به گفته وی، ۲۰۷۷ نفر بیمار قرنطینه ایی تحت مراقبت خانگی هستند، ۱۸ نفر تکمیل درمان را سپری می‌کنند و ۵۶ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

وی با ابراز تأسف از شیب سریع ابتلاء به کرونا در استان هرمزگان طی هفته‌های اخیر عنوان کرد: تعداد ۲۰۵ نفر در استان در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده که ۱۲۳ نفر از شهرستان بندرعباس، ۲۱ نفر از رودان، ۹ نفر از میناب، ۲۱ نفر از قشم، ۲۵ نفر از بندرخمیر، ۱ نفر از حاجی آباد و ۵ نفر از بندر لنگه به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد.

فرشیدی اضافه کرد: بندرعباس با ۱۹۸۹، میناب با ۲۴۵، قشم ۱۳۱، رودان با ۱۰۲، حاجی آباد با ۶۹، بندر خمیر با ۶۶، کیش با ۵۴، بندرلنگه با ۴۱، پارسیان با ۱۸، بستک ۱۵، جاسک ۷ و سیریک با ۳ و بشاگرد ۳ مورد؛ جزئیات روند توزیع ابتلاء به ویروس کرونا در استان هرمزگان است.

برچسب‌ها:

نظر شما