شناسهٔ خبر: 40306601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -


*علی اصغر مجرد سرعتی زن 22 ساله تیم ملی والیبال‌، بعد از دو فصل حضور موفق در شهرداری ورامین این بار راهی اصفهان شد.مجرد با حضور در باشگاه سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد و شاگرد رحمان محمدی راد در سال ٩٩ شد.سپاهان پیش از این بازیکنانی همچون مهدی مرندی و کیاوش حیدری را جذب کرده بود و قرارداد چند بازیکن فصل قبل خود را هم تمدید کرده بود.
*دیدارهای مرحله پلی آف مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده بود، تیرماه برگزار خواهد شد. پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی، رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج، تیم‌های راه یافته به مرحله پلی آف مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.
*با اعلام وزارت ورزش نام نویسی از کاندیداهای ریاست شطرنج از هفتم خرداد ماه آغاز خواهد شد. وزارت ورزش زمان ثبت‌نام از متقاضیان ریاست در فدراسیون شطرنج را اعلام کرد.بر این اساس از چهارشنبه هفتم خرداد ماه نام نویسی از کاندیداهای ریاست در این فدراسیون آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.این افراد تا ۲۱ خرداد ماه فرصت دارند با ارائه مدارک لازم به صورت رسمی ثبت‌نام خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون شطرنج اعلام کنند.فدراسیون شطرنج از اواخر اسفند ماه سال گذشته با سرپرستی فرهاد نیکوخصال اداره می‌شود. پیش از این مهرداد پهلوان زاده ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت.
*رئیس‌فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: بعد از تعطیلات عید فطر طی جلسات کارشناسی که با کمیته ملی پارالمپیک و نماینده فدراسیون پزشکی و ورزشی خواهیم داشت، در رشته‌هایی که تماس ورزشکار معلول در آن وجود ندارد، تمرینات را آغاز خواهیم کرد.سید شروین اسبقیان درباره شرایط ورزشکاران معلول جهت شروع تمرینات، اظهار کرد: بعد از تعطیلات عید فطر طی جلساتی که با کمیته ملی پارالمپیک و نماینده فدراسیون پزشکی و ورزشی خواهیم داشت شرایط ورزشکاران معلول از نظر برگزاری اردوها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیم خواهیم گرفت در چه رشته‌های تمرینات ورزشکاران معلول را آغاز کنیم تا آسیبی به آنها وارد نشود. باید بدانیم که شرایط ورزشکاران معلول با افراد سالم متفاوت است و ما باید تمام زمینه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و سپس تمرینات آنها را آغاز کنیم.

نظر شما