شناسهٔ خبر: 40306284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بازگشت مجلس به راس امور مهم‌ترین مطالبه از رئیس آتی مجلس

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اعتقاد هیات رئیسه مجلس به در راس امور بودن مجلس باید راسخ قدم بود، گفت: رئیس آتی مجلس باید مهمترین ماموریت خود را بازگشت واقعی مجلس به راس امور بداند و این می تواند به پررنگ شدن نقش نظارتی مجلس کمک کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: یوسف داودی امروز اظهار داشت: ولایت پذیری، داشتن سوابق انقلابی‌گری، روحیه و عزم جهادی، روحیه تعامل و همکاری جمعی و باورمندی به سرمایه‌های بومی از شاخصه‌های مهم برای ریاست مجلس و هئیت رئیسه آن است.

وی با اشاره به اینکه در اعتقاد هیات رئیسه مجلس به در راس امور بودن مجلس باید راسخ قدم بود، افزود: رئیس آتی مجلس باید مهمترین ماموریت خود را بازگشت واقعی مجلس به راس امور بداند و این می‌تواند به پررنگ شدن نقش نظارتی مجلس کمک کند.

نماینده سراب خستگی ناپذیری و عزم جهادی را موجب رشد و شکوفایی و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: در این شرایط خاص و فشار استکبار، مجلسی جهادی و پرتلاش می‌تواند کارساز باشد و هئیت رئیسه موتور محرکه مجلس محسوب می‌شود و مردم انتظار تصویب لوایح و طرح‌هایی را دارند که به مشکلات معیشتی و رفاهی آنها پاسخ دهد.

داودی تصریح کرد: رئیس مجلس باید فارغ از نظرهای شخصی خود مطالبه‌های کل نمایندگان را پیگیری کند و نباید زاویه‌ای با خواست عمومی مجلس داشته باشد.

داودی باورمندی رئیس و اعضای هئیت رئیسه را به توانمندی‌های داخلی و سرمایه‌های ارزشمند بومی را موجب تسهیل حضور جوانان و نخبگان در عرصه‌های مختلف شد و افزود: با نگاه به منابع درونی و تحقق مولفه‌های اقتصاد مقاومتی شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

نماینده سراب به عنوان مثال به طرح عظیم نفلین سینیت سراب اشاره کرد و گفت: این طرح ملی می‌تواند با ایجاد اشتغال و صرفه‌جویی‌های ارزی ناشی از کاهش واردات مواد اولیه آلومینیوم به اقتصاد منطقه و استان کمک کند و به طور حتم با اعتماد به متخصصان ایرانی و حمایت از آنها حصول به نتیجه در چنین طرح هایی دور از انتظار نخواهد بود.

نظر شما