شناسهٔ خبر: 40306253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رنجبرزاده:

مدیریت لاریجانی در مجلس کشور را در مسیر استقلال و پیشرفت قرار داد

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است علیرغم بی‌مهری‌هایی که در حق رئیس مجلس شد، وی همواره خود را سپر مجلس می‌کرد تا به جایگاه این نهاد نظام توهین نشود.

صاحب‌خبر -

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عملکرد 12 ساله دکتر لاریجانی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، گفت: ایشان همواره نگاه عمیق و دقیقی در راستای تقویت نظام داشته و مسیر اصولی را دنبال کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رئیس مجلس فردی پاک طینت و به دور از حواشی  بودند، اظهار داشت: علیرغم اینکه در بسیاری مواقع مورد هجوم عوامل بیگانه قرار می گرفت، همواره خود را سپری برای مجلس می کرد و اجازه نمی داد به جایگاه این نهاد نظام توهین شود.

وی در ادامه مدیریت مجلس را کاری دشوار دانست و افزود: لاریجانی انسان موثری در عرصه انقلاب بود و هنوز هم نظام می تواند از ظرفیت ایشان استفاده کند و علیرغم اینکه تمایل به حضور در دانشگاه دارد باید تلاش شود تا این ظرفیت انقلابی در آینده مغفول نماند.

رنجبرزاده همچنین با اشاره به منش دکتر لاریجانی در دنبال کردن نگاه و اهداف رهبری معظم انقلاب، ابراز داشت: رئیس مجلس همواره از نیروهای دفاعی کشور به خصوص نیروی قدس سپاه حمایت کرد و از هر چه داشت در جهت تقویت این نیروها مضایقه نکرد؛ هدفی جز تقویت پایه های نظام نداشت و هیچ مسیری جز مسیرهای هدف گذاری شده انقلاب، نرفت.

وی افزود: دکتر لاریجانی در کسوت ریاست مجلس، کشور را در مسیر استقلال و پیشرفت قرار داد و همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری بود لذا نباید به چنین شخصیتی آسیب زد چرا که سوزاندن سرمایه نظام محسوب می شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان دکتر لاریجانی را فردی هوشمند، مدیر و مدبر معرفی و خاطرنشان کرد: وی تا جایی که در توان داشت حقوق نمایندگان را رعایت می کرد و علیرغم بی مهری هایی که به  وی میشد باید گفت، مدیریت ایشان کاملا دموکراتیک بود و برای حل مسائل کشور به جناح‌بندی افراد نگاه نمی‌کرد بلکه نظرات آنها را با دقت مورد بررسی قرار می داد./

پایان پیام

نظر شما