شناسهٔ خبر: 40306189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

یادداشت| آقای سلطانی‌فر، حال ورزش مازندران خوب نیست

تغییرات متعدد در معاونت‌ها و به طور خاص، معاونت ورزش قهرمانی که مغز تصمیم‌گیرنده در بحث ورزش قهرمانی است، همه را نگران کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ هادی حبیبی؛ این روز‌ها کارشناسان و اهالی ورزش در استان مازندران درباره برکناری عادل عالیشان معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان حرف می‌زنند. فردی که سال‌ها در اداره تربیت بدنی شهر‌های مهم ورزشی استان، مسئولیت داشته و با اصول ورزش قهرمانی آشناست.

حال، ورزشدوستان مازندرانی بیش از هر زمان دیگری نگرانند. بیشتر از آنکه نگران از دست دادن این مدیر باشند، نگران مدیری هستند که باید بعد از این، سکان ورزش قهرمانی در استان را به دست بگیرد. تعیین‌کننده‌ترین معاونت در میان معانت‌های اداره کل تربیت بدنی استان مازندران. استانی که همواره نقشی کلیدی در موفقیت‌های ورزشی ایران داشته است. از درخشش مازنی‌ها در المپیک‌های پیش از انقلاب که دو طلا از ۴ طلای ایران سهم مازندران بود، تا المپیک‌های بعد از انقلاب. از المپیک سئول که فاجعه‌بارترین المپیک تاریخ ما بود و عسگری محمدیان نگذاشت کاروان ایران دست خالی از کره برگردد تا برنز محمدی و برنز کمیل قاسمی که به طلا تبدیل شد، طلای قاسم رضایی، بهداد سلیمی و حسن یزدانی.

مازندران خدمات زیادی به ورزش ایران داشته و طبیعی است که اکنون نگاه متوقعانه مردم ورزشدوست استان، به وزیر ورزش باشد تا همه را از نگرانی برهاند. تصمیم‌هایی که در چند وقت اخیر گرفته شده، بخصوص تغییرات متعدد در معاونت‌ها و به طور خاص، معاونت ورزش قهرمانی که مغز تصمیم‌گیرنده در بحث ورزش قهرمانی است، همه را نگران کرده است و حالا همه از خود می‌پرسند آینده ورزش قهرمانی استان مازندران چه می‌شود. انتظار داریم وزیر ورزش با درایت در این مورد خاص ورود کند و به اضطراب، واهمه و نگرانی‌های خیل بی‌شمار مردم ورزشدوست استان خاتمه دهد.

نظر شما