شناسهٔ خبر: 40304859 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

دلیل حواشی اخیر ریحانه پارسا چیست ؟ + عکس

ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرده و اکنون به یکی از پرحاشیه ترین بازیگران در فضای مجازی تبدیل شده است

صاحب‌خبر -

برترینها نوشت : ریحانه پارسا اتفاقا هم خیلی حرفه‌ای‌ست، او وجب به وجب کارهایی را می‌کند که با موقعیتش متناسب است. او فرهنگ مصرف را به خوبی می‌شناسد و حتی ساعات و روزهای «فرصت» را هم رصد کرده، برای امثال او مساله اول ورود است که با سریال «پدر» حاصل شد و از آن به بعد کار را بلدند.

آن‌ها با یک مهندسی دقیق هر آن چه را که برای جلب توجه لازم است انجام می‎دهند و اصلا سلبریتی، توجه جلب می‌کند که بعدتر همان توجهات جلب شده را به بنگاه‌های اقتصادی بفروشد. سلبریتی و سرمایه در خدمت هم هستند و شهرت و سلبریتی هم یک دیالکتیک فزاینده، یعنی هم‌افزایی می‌کنند و گردش پول ایجاد می‌شود.

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در یک سریال درجه دو نقش‌آفرینی می‌کند و چندی بعد عکس‌هایش با پوششی متفاوت از کاراکتر آن سریال بیرون می‌آید، موج اول ایجاد می‌شود، اکسپلور اینستاگرام فتح می‌شود.

بیشتر بدانید : عکس های «ریحانه پارسا» در اینستاگرامش جنجال ساز شد! + تصاویر

بعدتر با یک فاصله‌گذاری زمانی در نشست‌های خبری جشنواره فجر غمزه می‌آید و دوباره آن قله قبلی را فتح می‌کند.

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا، سام درخشانی و پژمان جمشیدی در جشنواره فجر 98 + تصاویر

ژست های عجیب ریحانه پارسا در جشنواره فجر

ژست های عجیب ریحانه پارسا در جشنواره فجر

ناگهان با یک ازدواج نه چندان خودانگیخته ! به تیتر یک تبدیل می‌شود، حالا او یک یاور برای موج‌سازی دارد.

 

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا، اختلاف سنی زیاد، حواشی گذشته کوشکی، خودش قابلیت یک ماه صدرنشینی را دارد. جایی زبان در می‌آورند، جایی شکلک، عاشقانه‌های باورناپذیر و آن‌ها فاتح شدند. کیلوکیلو فالوور جذب می‌کنند، هم در قراردادهای کاری جلو خواهند افتاد و هم آن پیچ‌ها خودش منبع درآمد است. فحش‌خوردن قدیم‌ها بد بود و حالا به آن بدی گذشته نیست، پس هر چه که فحش دارد را می‌پذیرند، تا در صدر نشینند، حق طلاق؟ کفن سفید؟ این‌ها بهانه است.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

جای بحث درباره حقوق زنان که در پست کوشکی و پارسا نیست. جایش در سمینارهای علوم انسانی و در خلوت‌های تک تک افراد یک جامعه است، آن که کامنت می‌گذارد، بیشتر انرژی آزاد می‌کند، تبادل و تغییر به ندرت پای کامنت‌های کوشکی و پارسا ایجاد می‌شود، بیشتر یک دوقطبی و جنگ و جدل است! پس آن که بازی خورده، ما هستیم وگرنه که ریحانه پارسا اتفاقا خیلی هم حرفه‌ای‌ست! 

نظر شما