شناسهٔ خبر: 40304788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| دستگاه قضایی با هتاکان به ارزش‌های اسلامی قاطعانه برخورد می‌کند

رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت با تأکید بر نگاه انقلابی دستگاه قضایی این شهرستان گفت: دادگستری با هتاکان به نظام و متجاوزان به بیت‌المال قاطعانه برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

صیاد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاکدشت، ضمن تبیین سیاست‌های دادگستری بر حفظ و احقاق حقوق نظام جمهوری اسلامی و حفظ حق مظلومان اظهار داشت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون‌های بسیاری داده شده، بنابراین نباید برخی به اسم خدمت به نظام از جایگاه خود سوء‌استفاده و به بیت‌المال دست درازی کنند.

وی با اشاره به اهمیّت حفظ جایگاه نظام بیان کرد: نگاه دادگستری، نگاه انقلابی است؛ لذا با نگاهی انقلابی نمی‌توان با دستان آلوده به گناه کنار آمد.

رئیس دادگستری شهرستان پاکدشت افزود: پاکدشت  به لحاظ بهره‌مندی از شهرک‌های صنعتی، ثروتمندترین شهرستان شرق استان تهران است که با رسیدگی صحیح به وضعیت معیشت کارگران و رفع موانع تولید، پاکدشت می‌تواند حرف‌های گفتنی بسیاری در حوزه اقتصادی داشته باشد، نه اینکه امروز درگیر مشکلات پیش پا افتاده باشد.

وی همچنین ضمن بیان مواضع دادگستری در برخورد با هتاکان به نظام خاطرنشان کرد: دادگستری هیچ‌گونه یاری‌رسانی به هتاکان نظام، سوء‌استفاده‌کنندگان و متجاوزان به بیت‌المال نخواهد داشت، بلکه قاطعانه با مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/220/ش

نظر شما