شناسهٔ خبر: 40304176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری ۸ برنامه شاخص به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری هشت برنامه شاخص به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری ۸ برنامه شاخص به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در بهارسرهنگ مهدی هندی ورکانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی را به مناسبت این فتح بزرگ در سطح شهرستان خواهیم داشت که هشت برنامه آن به عنوان برنامه شاخص و ‌محوری است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، خاطره‌گویی اسرا و جانبازان عزیز جنگ تحمیلی، رژه خودرویی و موتوری بسیجیان از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای شهر بهار و مرقد آیت الله بهاری و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با حضور مسئولین و مدیران شهرستان از برنامه‌های شاخص است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: از دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد تجلیل مدافعان امنیت از مدافعان سلامت و زحمات چند ماهه این عزیزان در مقابله با ویروس منحوس کرونا، دیدار با خانواده های محترم  ایثارگران و شهدا به خصوص شهدایی که در فتح خرمشهر حضور داشته‌اند، است.

وی افتتاح پروژه‌های مسکن سیل‌زدگان سال ۹۸ که توسط سپاه ناحیه بهار احداث شده و همچنین پایش سلامت کارکنان سپاه ناحیه بهار توسط بهداری ناحیه را از دیگر برنامه‎های اجرایی برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما