شناسهٔ خبر: 40303447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آزمونهای پایه دوازدهم در شوشتر با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شود

اهواز – ایرنا – فرماندار شوشتر گفت: آزمون‌های پایه دوازدهم در شوشتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود اما برگزاری آزمون های پایه نهم تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حسین پنبه دانه پور روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شوشتر بیان کرد : تلاش می شود این آزمون در شهر شوشتر و دیگر شهرها و بخش های تابعه به شکل مستقل برگزار شود .

وی افزود : حدودیک هزار و ۶۵۰ دانش آموز در این آزمون های مهم و سراسری با هم به رقابت می پردازند و این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می کند تا مقدمات رعایت دقیق پروتکلهای بهداشتی را در حوزه‌های امتحانی فراهم کنیم.

وی گفت: براساس هماهنگی انجام شده با دانشکده علوم پزشکی این دانش‌آموزان قبل از آزمون مورد سنجش قرار می‌گیرند تا با آرامش خاطر بهتری در حوزه امتحانی حاضر شوند .

رییس شورای آموزش و پرورش شوشتر ادامه داد : با هماهنگی شهرداری ها و بخشداری محیط برگزاری آزمون ها روزانه ضدعفونی می شود و تیم هایی از شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر روزانه سنجش های لازم را در محل انجام می دهند .

وی گفت : فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی رعایت شده و بین دانش آموزان ماسک و در صورت نیاز دستکش نیز توزیع می شود .

آزمون های سراسری پایه دوازدهم قرار است در ۱۶ حوزه امتحانی شوشتر همزمان با سراسر کشور برگزار شود .

برچسب‌ها:

نظر شما