شناسهٔ خبر: 40303220 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حماس در سالگرد آزادسازی جنوب لبنان:

باز پس‌گیری سرزمین در گرو مقاومت همه‌جانبه است

جنبش حماس در بیستمین سالگرد شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت لبنان و آزادسازی جنوب این کشور تاکید کرد: بازپس گیری سرزمین های اشغالی تنها از طریق مقاومت همه جانبه میسر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از منابع خبری فلسطین، جنبش حماس امروز تاکید کرد: عقب نشینی اسرائیل از جنوب لبنان در 20 سال پیش بعد از جانفشانی های مداوم ملت و مقاومت لبنان و هموار شدن راه آزادسازی سرزمین با خون شهیدان و مجروحان و رنج اسیران صورت گرفت و در نهایت پیروزی به ثمر نشست و سرزمین اشغالی آزاد شد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در سخنانی به ملت و مقاومت لبنان در بیستمین سالگرد عقب نشینی رژیم اسرائیل از جنوب لبنان در سایه پایداری مردمی و مقاومت دلاورانه به رهبری حزب الله تبریک گفت و تصریح کرد: عقب نشینی صهیونیست ها از جنوب لبنان و قبل از آن عقب نشینی آنها از سینا و بعد از آن رانده شدن صهیونیستها از نوار غزه گواهی قطعی است مبنی بر اینکه بازپس گیری سرزمین از اشغالگر تنها از طریق مقاومت فراگیر و همه جانبه با پشتیبانی مردمی امکان پذیر است.

وی افزود: خروج خفت بار ارتش دشمن صهیونیستی از جنوب لبنان در 20 سال پیش تاکید روشنی بر امکان شکست پروژه صهیونیست ها از طریق مقاومت است و تکامل عملکرد نیروهای مقاومت در امت اسلامی به طور حتم به شکست پروژه صهیونیستی در کل منطقه منجر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما