شناسهٔ خبر: 40303060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کرونا در زندان‌های آمریکا؛ زندان‌ اوهایو پذیرش زندانیان را از سر گرفت

خبرگزاری میزان- مقام‌های زندان‌های ایالت اوهایو در حالی از پذیرش مجدد زندانیان جدید خبر می دهند که زندان‌های این ایالت یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا هستند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان شیوع کرونا در آمریکا باعث شد که زندان‌های فدرال و ایالتی به یکی از کانون های شیوع این ویروس تبدیل شوند.

واشنگتن پست در گزارشی می گوید زندان اوهایو که بیشترین تلفات کرونایی در آن از زمان شیوع کرونا گزارش شده، بار دیگر پذیرش زندانیان را از سرگرفته است. 

رییس زندان اوهایو می‌گوید، زندان اوهایو بیش از سایر زندان‌های ایالتی قربانی داده است، اما با این وجود زندان‌های این ایالت باید کار خود را از سر بگیرند.

رییس زندان‌ اوهایو گفته است که زندان‌های این ایالت پذیرش زندانیان جدید را آغاز کرده و به زودی باید روند عادی انتقال زندانیان را از سر بگیرند.

واشنگتن پست می گوید این اقدام خبر بدی برای وکلای زندانیانی است که سخت در تلاش هستند تا زندانیان را آزاد کرده و نجات بدهند.

بنابر گزارش ها، زندانیان در چند زندان اوهایو، به دلیل دسترسی نداشتن به تجهیزات محافظتی و افزایش یافتن شمار زندانیان، شکایت کردند.

در حالی که زندان‌های اوهایو بیشترین آمار تلفات و ابتلا به کرونا را از آن خود کرده، اما تا کنون تنها حدود ۱۴۰ زندانی از جمعیت ۴۸ هزار نفری زندانیان آزاد شده است.
آمار‌ها نشان می دهد تاکنون ۶۰۰ کارمند زندان و بیش از ۴۵۰۰ زندانی در زندان‌های اوهایو به کرونا مبتلا شدند؛ همچنین مرگ ۶۶ زندانی بر اثر ابتلا به این ویروس تایید شده است.

گزارش ها نشان می دهد که زندان‌های اوهایو بیشترین شمار تلفات کرونا را در میان سایر زندان‌های آمریکا به ثبت رسانده است.

در سراسر آمریکا تاکنون ۲۹ هزار زندانی به ویروس کرونا مبتلا شده و دست کم ۴۱۵ زندانی جان خود را از دست دادند.

زندانیان آمریکایی می‌گویند رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی در زندان‌های شلوغ و پر جمعیت غیر ممکن است و هر ویروسی مانند یک شعله آتش به سرعت در میان زندانیان پخش شده و دیگران را آلوده می‌کند.
 

انتهای پیام/

نظر شما