شناسهٔ خبر: 40303050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجرای رزمایش کمک مومنانه حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند+ تصاویر

به مناسبت ایام روز جهانی قدس و آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر برنامه‌های متنوع به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند در فضای مجازی و پایگاه‌های بسیج این بخش به همت بسیجیان اجرا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ایام روز جهانی قدس و آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر برنامه‌های متنوع به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند در فضای مجازی و پایگاه‌های بسیج این بخش به همت بسیجیان اجرا شد که به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
به مناسبت ماه مبارک رمضان، مسابقه تفسیر سوره واقعه بصورت مجازی برگزار شد.
به مناسبت روز جهانی قدس، طرح یکسان سازی پروفایل گروه‌ها و کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و‌پویش مرگ بر اسرائیل برگزار گردید.
مسابقه پیامکی ویژه سرگروه‌های صالحین با عنوان محوری‌ترین سخن مقام معظم رهبری (مدظله) درخصوص روز جهانی قدس در سطح پایگاه‌های بسیج اجرا شد.
بسته بندی وتوزیع افطاری ساده ویژه سرگروه‌ها ومربیان صالحین بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به همت شورای حوزه انجام پذیرفت.
بسته بندی و توزیع ۱۲ بسته بهداشتی بمناسبت روز جهانی قدس در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه برگزار شد.
بسته بندی و توزیع ۱۲ بسته معیشتی بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به همت شورای حوزه انجام گردید.
یادواره آبروی محله مجازی شهید باقری در فضای مجازی برگزار شد.
ویژه نامه سالروز آزادسازی خرمشهر به همت حوزه تهیه و در ادارات بیارجمند توزیع شد.
۳۰ بسته نان و افطاری ساده به همت حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت معصومه (س) در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه تهیه و توزیع گردید.
شیر برنج توسط حلقه صالحین شهید حسن شاهینی پایگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت عید سعید فطر طبخ و توزیع شد.
نان روغنی توسط حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت معصومه (س) طبخ و در قالب مرحله دوم کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع گردید.

نظر شما