شناسهٔ خبر: 40302712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پنجمین کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت

گروه استان ها ـ معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پهلوگیری کشتی حامل برنج در اسلکه بندر بوشهر گفت: پنجمین کشتی حامل برنج به‌ ظرفیت ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  محمد شکیبی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  نخستین کشتی حامل اساسی در سال 1399 در بندر بوشهر پهلو گرفت اظهار داشت:این کشتی از مبدا هند وارد بندر بوشهر شد و حامل 12 هزار تن برنج است.

وی با اشاره به اینکه از نیمه دوم آذرماه سال قبل ورود کشتی‌های حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر آغاز شدگفت: تاکنون در مجموع 5 فروند کشتی کالا‌های اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت که حامل 57 هزار تن برنج  بوده است.

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز از افزایش سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد:  کشتی حامل  12 هزارتن برنج به ظرفیت 500 تا 550 کامیون است  که 5 روزه تخلیه می‌شود که سرعت تخلیه بسیار مطلوب است.

سعید عباسی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا  ضمن ضدعفونی تجهیزات و ابزارآلات لازم همه دست اندرکاران عملیات تخلیه و بارگیری کالا تب‌سنجی می‌شوند و دارای پوشش ماسک و دستکش هستند.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها در هنگام  ورود به بندر بوشهر ضدعفونی می‌شوند خاطرنشان کرد: اصول  رعایت بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

انتهای پیام/190/ش

نظر شما