شناسهٔ خبر: 40302344 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ دوشنبه ۵ خرداد ۹۹

برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال مهمترین عنوان این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
گفتگوی تلفنی با رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ


**خبر‌های کوتاه:.
سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به پایان اختلاف نظر‌ها تاکید کرد: محمد بنا و غلامرضا محمدی تا المپیک سرمربی تیم‌های فرنگی و ازاد خواهند ماند.

احسان حدادی - نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ٢٠١٢ که به بیماری کرونا مبتلا شده بود پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت تمرینات خود را آغاز کرد. حدادی قرار است در نخستین حضورش پس از چند ماه اواخر خرداد به مسابقات مجارستان اعزام شود.

اعضای تیم فولادخوزستان طبق پروتکل‌های بهداشتی صبح امروز برای دومین بار در اردوی تهران تست PCR دادند. نتیجه آزمایش نخست بازیکنان فولاد منفی بوده است.

بیشتر بازیکنان شاغل در سری آ، با برگزاری بازی‌ها در ساعت ۱۶ و ۳۰ مخالفند. سری آ قرار است به زودی آغاز شود و شرکت‌های پخش تلویزیونی برای جذب طرفداران در شرق اسیا به دنبال برگزاری بازهیای در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه هستند.



**گزارش هندبال
<div id="video-display-embed-code_289248" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795569/289248?width=400&height=300"></script></div>


**هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال بوندس لیگای آلمان با برد پرگل لایپزیش و باخت خانگی شالکه به پایان رسید.


**حاشیه‌های فوتبال جهان
<div id="video-display-embed-code_289241" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/795569/289241?width=400&height=300"></script></div>


برچسب‌ها:

نظر شما