شناسهٔ خبر: 40301184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هوای مناطق غربی کرمانشاه غبارآلود می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد نسبتا شدید در برخی ساعات امروز (دوشنبه) هوای برخی شهرهای نواحی غربی و جنوب غربی استان را غبارآلود خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

علی محمد زوراوند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شرایط نامساعد جوی که با وزش باد همراه شده است انتظار می رود تا عصر امروز به فعالیت خود ادامه دهد و در ساعاتی از بعدازظهر شاهد وزش باد نسبتا شدید باشیم.

وی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید شرایط را برای غبارآلود شدن هوا بخصوص در شهرهای نیمه غربی مانند قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، سومار، ازگله و تازه آباد فراهم می کند.

زوراوند با بیان اینکه کرمانشاه نیز از پدیده گردوغبار در امان نخواهد بود، تصریح کرد: سرعت وزش باد در برخی ساعت ممکن است به حدود ۴۰ متر بر ساعت و یا حتی بیشتر نیز برسد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: البته از عصر امروز به بعد شرایط بهتر و از آلودگی هوا در نقاط مختلف بویژه شهرهای یاد شده کاسته می شود.

وی گفت: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه بالای صفر و امشب نیز در خنک ترین حالت به ۱۳ درجه بالای صفر می رسد.

زوراوند تصریح کرد: سومار با ۴۳ و قصرشیرین با ۴۲ درجه گرمترین نقاط امروز استان خواهند بود و کنگاور با هفت و سنقروکلیایی با هشت درجه بالای صفر نیز امشب خنک ترین نقاط خواهد بود.

نظر شما