شناسهٔ خبر: 40300837 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف بازسازی منازل روستایی

استاندار مرکزی از پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان روستایی و بازسازی ۹۵۰۰ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در بازدید از طرح‌های مسکن روستایی در شهرستان آشتیان گفت: با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پرداخت تسهیلات کم بهره ۹۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان مرکزی در سال گذشته نوسازی و مقاوم سازی شده است.

او با اشاره به اهمیت مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها برای پیشگیری از خسارت در موقع وقوع حوادث پیش بینی نشده افزود: ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف بازسازی و استحکام‌بخشی منازل روستایی در استان به متقاضیان روستایی پرداخت شده است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۰۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۴۰ هزار تن سیمان، هدیه مقام معظم رهبری نیز در سال گذشته برای جبران و ترمیم خسارت ناشی از سیل فروردین ماه سال ۹۸ صرف واحد‌های آسیب‌دیده از سیل شده است.

آقازاده تصریح کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی روستایی نقش مهمی در کاهش خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی دارد و امیدواریم با اقدامات پیش بینی شده بتوانیم به سطح قابل قبولی در استان مرکزی برسیم.

انتهای پیام/ ر

نظر شما