شناسهٔ خبر: 40300796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز بکار "فم تور" آشنایی فعالین گردشگری ایران با جاذبه‌های کرمانشاه

فاطمه احمدیان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز بکار دومین فم تور آشنایی تعدادی از فعالین گردشگری ایران با جاذبه‌های کرمانشاه از امروز(پنجم خرداد) خبرداد.

صاحب‌خبر -

علی صابر در گفت و گو باایسنا، در این باره اظهار کرد: از حدود یک هفته پیش فراخوانی عمومی برای برگزاری دومین فم تور استان کرمانشاه بین فعالین گردشگری کشور دادیم و طی این مدت 280 نفر برای حضور در این فم تور اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که برای پذیرش فعالین گردشگری در این فم تور ظرفیت محدودی یعنی حدود 20 نفر داشتیم، لذا از بین این افراد کسانی را انتخاب کردیم که پیج‌های تبلیغاتی گردشگری با تعداد مخاطبین بالایی داشتند.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: وبلاگر، اینفلوئنسرها، راهنمایان گردشگری، عکاسان تخصصی سفر و مدرسان گردشگری از جمله این افراد هستند که از امروز(دوشنبه) به مدت پنج روز در تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: این افراد طی مدت حضور خود در کرمانشاه و در بازدیدی که از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبه‌ها می‌پردازند و سپس آن را به شکل وسیعی در فضای مجازی تبلیغ خواهند کرد که باعث رشد گردشگری استان می‌شود.

صابر خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در سالهای اخیر رشد آمار گردشگری استان را بدنبال داشته، مسئله تبلیغات گردشگری است که بخوبی ضرورت آن را دریافته‌ایم و به آن بها داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: فعالین حوزه گردشگری کشور طی مدتی که در کرمانشاه حضور دارند از جاذبه هایی همچون تاق بستان، کتیبه بیستون، تکایای تاریخی، بازار سنتی، مساجد قدیمی، دیدنی های اورامانات مانند هجیج، داریان و غار قوری قلعه، دربند صحنه، معبد آناهیتا، روستای هدف گردشگری فش، ریجاب و دالاهو، کندوله و عشایر منطقه دینور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام 

نظر شما