شناسهٔ خبر: 40300569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹ پروژه عمرانی و خدماتی روستایی در چرداول در دست اجرا است

ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه روستایی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست ساخت و اجرا است.

صاحب‌خبر -

الیاس فتاحی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی روستایی شهرستان چرداول اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل  این پروژه ها اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و  بنیاد مسکن هزینه می شود.

وی افزود: این ۹ پروژه های عمرانی شامل، کانال سنگی، سیلبند، احداث دیوار حائل و آسفالت در روستاهای گدمه، صیدنظری علیا، کل کل، دراشکفت، شله کش، گلمه، میان قلعه، جوب سرخ علیا و قریب است.

فرماندار چرداول یادآور شد: رشد و توسعه متوازن در روستاها حاصل نگاه و توجه دولت بوده و در این ارتباط گام های اساسی در زمینه های مختلف در این شهرستان برداشته شده است.

فتاحی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه جدی به توسعه روستایی دارد، گفت: با برنامه های دولت در راستای توسعه روستاها امروز شاهد سکون جمعیت در روستاها و بازگشت شهرنشینان به روستاها هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام هم در این بازدید گفت: در شهرستان چرداول جهت احداث و تعمیرات واحدهای مسکونی تاکنون اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بلا عوض پرداخت شده است.
حبیب اله محبی افزود : همچنین تعداد ۲۳ هزار کیسه سیمان رایگان برای احداث و تعمیرات ۸۶۰ باب مسکن روستایی اختصاص یافته که در حال اجرا هستند.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰کیلومتری ایلام قرار دارد. 

نظر شما