شناسهٔ خبر: 40300062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم دیار پانزده خرداد تاکید کرد؛

ضرورت حمایت مجلس یازدهم ازافزایش اعتباربرای تقویت بنیه دفاعی کشور

ورامین- نماینده مردم ورامین، قرچک وپیشوا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حمایت مجلس یازدهم از افزایش اعتبار برای تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور در جمع فرماندهان مناطق و شهرستان‌های استان تهران، که با دعوت سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران انجام شده بود، با اشاره به نقش فعال و مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث گوناگون و کمک به حل مشکلات در بحران‌های مختلف، بر لزوم حمایت دولت و مجلس از طرح‌ها و برنامه‌های سپاه، تاکید کرد.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد، افزود: اقتدار نظام در سطح منطقه و جهان، در گرو تقویت بنیه دفاعی کشور و حمایت مجلس یازدهم از افزایش اعتبارات این حوزه است و بدیهی است، مبارزه با نظام سلطه و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه آمریکا، در سایه اقتدار نظامی و بازدارندگی دفاعی است.

نوش آبادی گفت: همه ما سربازان نظام و انقلاب هستیم و بر عهد خود با مردم پایبندیم و امیدواریم با همکاری متقابل، شاهد پیشرفت‌های روز افزون در سطح استان تهران باشیم.

وی ضرورت توجه به طرح‌های اقتصادی و عمرانی و مشکلات معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری جوانان و رونق کسب و کار را در سال جاری که مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نام گذاری فرمودند، حائز اهمیت دانست و نقش مجلس یازدهم را در حل معضلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور و تأمین نظرات و منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبات بر حق مردم، بسیار مهم و تعیین کننده ارزیابی کرد.
 

نظر شما