شناسهٔ خبر: 40298666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

علیفر: مردم از پکیج من خوششان می‌آید

علیرضا علیفر گزارشگر قدیمی فوتبال ایران، در بیست و پنجمین سال گزارشگری، از روش‌های خود برای ارائه گزارش‌های فوتبال کاملا راضی به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

علیفر دیروز در شبکه ورزش درباره فلسفه استفاده از کلمه «توی دروازه» گفت: من بیست و پنج سال است که گزارشگری میکنم و طبیعتاً نباید آنچه در گذشته انجام می‌دادم را انجام دهم. به هر حال مردم به چیز‌های تکراری علاقه‌مند نیستند و من هم اگر تغییری در کارم ایجاد نمی‌کردم، کار من را دنبال نمی‌کردند، اما حالا باتوجه به طنزی که من در گزارش هایم به کار می‌برم و همینطور با در نظر داشتن این نکته که بنده مربی درجه یکی هستم و صلاحیتش را دارم، پکیجی را به مردم عرضه میکنم که آن‌ها خوششان می‌آید.

او گفت: علاقه‌مندان به فوتبال در کوچه و بازار زمانی که او را می‌بینند، از کلمه توی دروازه استفاده می‌کنند و این نشان‌دهنده موفقیت روش ابداعی او در گزارش فوتبال است. علیفر گفت: وقتی که توپ وارد دروازه می‌شود شما یا باید بگویید گل یا بگویید توی دروازه. من قبلا از کلمه و استفاده میکردم، اما مدتی است که توی دروازه را جایگزین کرده ام و الحمدلله که مردم هم از این مسئله استقبال کرده‌اند.

نظر شما