شناسهٔ خبر: 40297198 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خونسردی نخست‌وزیر نیوزیلند هنگام وقوع زلزله در برنامه زنده تلویزیونی+ فیلم

خونسردی «جاسیندا آردرن» هنگام وقوع زلزله در زمانی که او در برنامه زنده تلویزیونی مشغول مصاحبه بود، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند صبح امروز (دوشنبه) وارد ساختمان پارلمان شد تا در مصاحبه زنده تلویزیونی شرکت کند که زلزله ۵.۸ ریشتری در نزدیکی «ولینگتون» پایتخت این کشور به وقوع پیوست و به تکان خورد این ساختمان نیز منجر شد.

وی هنگام پخش زنده این مصاحبه متوجه زلزله شد، اما با خونسردی تمام به مصاحبه خود ادامه داد و از تکان خوردن ساختمان با خنده ابراز تعجب کرد و گفت: اگر می‌بیند که اشیاء پشت سر من تکان می‌خورد بخاطر زلزله خفیفی است که ساختمان پارلمان را اندکی بیشتر از بقیه جا‌ها به لرزه در آورده است.

وی افزود: من هم اکنون ایستاده‌ام و به نظر می‌رسد جایی که هستم از لحاظ ساختار مقاوم است.

صبح امروز زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۸ ریشتر در عمق ۳۷ کیلومتری زمین در شهر «لوین» در ۳۰ کیلومتری پایتخت نیوزیلند به وقوع پیوست که بیش از ۳۰ ثانیه ادامه داشت و در این شهر و شهر‌های نزدیک به کانون زلزله احساس شد.

این زلزله موجب ترس و وحشت مردم و به خیابان آمدن آنان شد، اما خسارات مالی و جانی به دنبال نداشته است.

<div id="video-display-embed-code_11949238"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7366612/11949238?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما