شناسهٔ خبر: 40297071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است

تهران - ایرنا - براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

صاحب‌خبر -

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور  اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۰۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت) تا ساعت ۶ روز شنبه (۱۰ خرداد) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

این گزارش نشان می‌دهد، در محور چالوس مسیر شمال به جنوب‌، حدفاصل مرزن آباد تا مکارو در برخی مقاطع ترافیک سنگین وجود دارد.

همچنین تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت در جریان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی اعلام شده است.

براساس این گزارش، در برخی از محورهای استان های آذربایجان، غربی، خراسان رضوی، گلستان و مازندران بارش باران وجود دارد.

محورهای شهداد – نهبندان و خرم آباد – پل دختر جز محورهای مسدود شریانی اعلام شده است.

آزادراه چالوس - مرزن آباد (شمال به جنوب) نیز از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۰۷:۰۰ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

همچنین محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه صورت می‌گیرد.

همچنین محورهای شمشک – دیزین و اولنگ – شاهرود از جمله محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

نظر شما