شناسهٔ خبر: 40296748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با قطره قطره ها حامی ایتام باشید/دست مهر هزاران البرزی بر سر ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: نیکوکاران البرزی می توانند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب بانکی ایتام، حامی یک یتیم شوند.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: نیکوکاران می‌توانند با پذیرفتن حمایت یک یا چند یتیم، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌ حساب بانکی هرکدام به صورت مستقیم  واریز کنند.

محمدی فرد افزود: هم‌اکنون ۳۲ هزار نیکوکار و خیر البرزی در زمینه‌های مختلف از جمله مشترک صدقات و حامی اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری است و نیکوکاران البرزی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را به  عهده بگیرند.

او با اشاره به بخشی از قابلیت‌های سامانه اکرام کمیته امداد افزود: نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اکرام نسبت به انتخاب ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدایی در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

محمدی فرد گفت: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۲۶*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/خ.د

نظر شما