شناسهٔ خبر: 40296747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زمزمه های آغاز سال تحصیلی/تکرار مکررات پیرامون انواع و اقسام شهریه مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ثبت نام کلاس اولی ها در استان البرز آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، از آغاز ثبت نام کلاس اولی‌ها خبر داد و گفت: ثبت نام ۴۶ هزار دانش‌آموز البرزی در پایه اول ابتدایی سال تحصیلی امسال ش بینی می شود.

قاسمی افزود: اولیای متولدان دوم مهرماه ۹۲ تا اول مهر۹۳ و همچنین نوآموزان پیش دبستانی چهار و ۵ سال تمام می‌توانند با مراجعه به واحد‌های آموزشی می توانند فرآیند ثبت نام فرزند خود را در مقطع پایه اول ابتدایی انجام دهند.

او گفت: ثبت نام در مدارس دولتی رایگان است و خانواده‌ها تنها هزینه کتاب، بیمه و برخی موارد مورد ضروری را باید بپردازند و هر گونه دریافت کمک به مدرسه صرفا پس از شروع سال تحصیلی و با مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدرسه به صورت اختیاری و واریز به حساب دولتی مدرسه خواهد بود و در غیر این صورت با شکایت اولیا، با مدیر متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس هیئت امنایی با پرداخت هزینه کلاس های فوق برنامه که توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان تصویب و ابلاغ می‌شود انجام می‌گیرد و هزینه ای که پرداخت می شود تحت عنوان شهریه نیست.

قاسمی افزود: شهریه مدارس غیردولتی براساس مصوبه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

انتهای پیام/خ.د

نظر شما