شناسهٔ خبر: 40296417 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

دو نقشه‌ی جدید در بازی Call Of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

محمد حسین بابایی

صاحب‌خبر -

بالاخره انتظار‌ها برای دو نقشه‌ی جدید و محبوب Call Of Duty: Modern Warfare به سر رسید و اکنون این دو در دسترس بازی‌بازان قرار دارند. این تنها موردی نیست که جدیدترین به‌روز‌رسان بازی Call Of Duty: Modern Warfare به آن اضافه می‌کند و محتوای جذاب دیگری نیز برای این بازی عرضه شده است. همراه گیمفا باشید.

اگر از هواداران بازی Call Of Duty: Modern Warfare باشید، مطمئنا اخبار مربوط به دو نقشه‌ی Hardhat و Aisle 9 به گوشتان رسیده است. Hardhat که نقشه‌ی به‌یادماندنی نسخه‌ی Modern Warfare 3 است که باری دیگر می‌توانید به تجربه‌ی این نقشه‌ی شلوغ و خطرناک بپردازید و خاطرات قدیمی با آن خود را زنده کنید. Aisle 9 هم نقشه‌ای است که طبق ادعای اینفینیتی وارد “راه‌های بسیاری برای جنگیدن” در آن وجود دارد. اکنون و با عرضه‌ی این به‌روزرسان، هر دوی این نقشه‌ها در بازی حضور دارند و می‌توانید همین حالا به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید. لازم به ذکر است که نقشه‌ی Aisle 9 مختص به Gunfight بوده و حالت‌های متنوعی را در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد.

فروشگاه بازی نیز تغییراتی را به خود دیده و باندل Ghost Pack Contingency به آن اضافه شده است. این باندل شامل دو سلاح جدید Blueprints و موارد بیشتری می‌شود. این به‌روزرسان اصلاحات متعددی را در نسخه‌ی فرعی این بازی یعنی Call of Duty: Warzone اعمال و عنصر جدیدی را به همه‌ی حالت‌های بازی اضافه کرده است. زندان مخوف Gulag نیز به تجربه‌ای تاکتیکی‌تر تبدیل شده و اکنون شاهد سلاح‌های بیشتری در این بازی هستیم. به رسم همیشگی Call of Duty: Warzone که اضافه شدن یا حذف شدن حالت‌های بازی است، اکنون نیز حالتی با مدت زمان تجربه‌ی محدود در این بازی قرار دارد.

نظر شما