شناسهٔ خبر: 40296325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پرداختی به دیاباته بیشتر از تعهدات بوده است

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اشاره به پرداخت مطالبات شیخ دیاباته گفت: (لئوناردو) پادوانی میهمان ما است؛ از او دعوت کردیم پس از تعدیل شرایط مرتبط با کرونا به ایران بیاید؛ همچنین از فیفا درخواست کردیم تا ۱۰۰ هزار دلار را از محل درآمد فیفا به وی پرداخت کنیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اشاره به پرداخت مطالبات شیخ دیاباته گفت: (لئوناردو) پادوانی میهمان ما است؛ از او دعوت کردیم پس از تعدیل شرایط مرتبط با کرونا به ایران بیاید؛ همچنین از فیفا درخواست کردیم تا ۱۰۰ هزار دلار را از محل درآمد فیفا به وی پرداخت کنیم.

احمد سعادتمند گفت: پادوانی بازیکن با کیفیت و از همه مهمتر مهمان ما بود. از او دعوت کردیم پس از کرونا به ایران بیاید. همچنین به فیفا نامه زدیم تا صد هزار دلار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از محل درآمد فیفا پرداخت کنیم. علاوه بر این تصمیم داریم پادوانی را در قرارداد امسال بیاوریم و به صورت افتخاری با وی قرارداد دائم ببیندیم. این در برنامه‌های من است و دوست دارم این موضوع را رقم بزنیم.

سعادتمند در مورد مشکل زمین تمرین استقلال اضافه کرد: ما در مورد زمین شناسایی کردیم و به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رسیدیم و قرارداد امضا کردیم و به صورت انحصاری از ابتدای خردادماه در آنجا تمرین می‌کنیم. زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب هم آماده است. البته زمین ورزشگاه انقلاب هم ترمیم خواهد شد. دیگر مشکل زمین تمرین نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در مورد کمپ مرحوم ناصر حجازی هم برنامه ویژه‌ای داریم تا با مشارکت هواداران آن را ترمیم کنیم. یک کمپ را هم در برنامه داریم در همدان احداث کنیم. این برنامه بلند مدت ما است.

وی اضافه کرد: (شیخ) دیاباته ۲۵۵ هزار دلار از باشگاه طلب داشت؛ تا امروز ۲۶۲ هزار دلار به او دادیم تا با ۷ هزار اضافه برای ما سوغاتی بخرد... باشگاه پاختاکور، شفر، بویان از ما طلبکار هستند. پول میلیچ را هم در فرودگاه به او می‌دهیم. حدود ۲۰ هزار دلار به او پرداخت کردیم و پنج هزار دلار هم به او می‌دهیم. امیدوارم روزی برسد که پرونده نداشته باشیم و بازیکن هم صادر کنیم.

سعدتمند افزود: برای دیاباته ویزا گرفتیم. امروز نامه‌ای تنظیم کردیم تا او مجوز خروج از فرانسه را بگیرد تا با اولین پرواز به تهران بیاید. میلیچ هم از زاگرب به فرانکفورت و از آنجا به قطر و سپس به تهران می آید و چهارشنبه می‌رسد.

وی در مورد کمک وزیر به استقلال گفت: وزیر ورزش و جوانان سه یا چهار جلسه با ما برگزار کرد و به کمک استقلال آمد و رسما از او تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با گزارش‌های مرتبط با شمار مبتلایان به کرونا در لیگ، اضافه کرد: آمار کرونای تیم‌ها نگران کننده است و سلامت مردم اهمتی دارد.

وی در پایان گفت: ما به ادامه لیگ امیدواریم و همچنین به قهرمانی هم امیدوارم. تمام تلاشمان است بتوانیم پرداختی به بازیکنان داشته باشیم تا با قدرت بیشتری پای به مسابقات بگذاریم.

برچسب‌ها:

نظر شما