شناسهٔ خبر: 40296057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی عید فطر در کلاردشت

فرمانده بسیج ناحیه کلاردشت گفت: ۷۰۰ بسته معیشتی در شهرستان کلاردشت در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس،بسیجیان ناحیه مقاومت در سالروز فتح خرمشهر  و در آستانه عید‌ سعید‌ فطر ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را تهیه و آماده توزیع کردند.

حسن مهدوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کلاردشت با تبریک این ایام، اظهار کرد: سومین مرحله از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مواسات و هم‌دلی در سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر و در آستانه عید‌ سعید‌ فطر در سطح شهرستان کلاردشت به همت پایگاه های مقاومت، خیرین، مسؤولان و مردم اجرا شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول و دوم رزمایش کمک مومنانه در سپاه کلاردشت تعداد هزار و ۳۵۰ بسته حمایتی توزیع شده است و دراین مرحله تعداد ۷۰۰ بسته بین افراد محروم و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی گفت: قبل از نیمه شعبان نیز پایگاه‌های مقاومت بسیج با همکاری ائمه جماعات، هیأت امنا هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کردند و بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در چند مرحله رزمایش حدود ۳ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی تا امروز به ارزش یک میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شد.

مهدوی با اشاره به ادامه رزمایش، بیان کرد: در ماه‌های بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا این رزمایش ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: اقدامات سپاه و بسیج برای مبارزه با ویروس کرونا تا شکست کامل ویروس و حمایت از اقشار آسیب دیده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

نظر شما