شناسهٔ خبر: 40295965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اقدام عجیب چند باشگاه لیگ برتری در گرفتن تست کرونا

برخی از باشگاه‌های لیگ برتری برای عدم حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال اقدام عجیبی را انجام داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، همان طور که انتظار می‌رفت برخی از تیم‌های لیگ برتری برای عدم حضور در ادامه این مسابقات و تلاش برای تعطیل کردن آن دست به هر کاری زده و در آخرین اقدام به جای گرفتن تست کرونا، تست خون از بازیکنان خود گرفته و پروتکل ستاد مبارزه با ویروس کرونا را رعایت نکرده‌اند.

در حقیقیت این باشگاه‌ها به جای انجام تست استاندارد PCR که ملزم به انجام آن بودند، تست خون COVID را انجام داده‌اند از این‌رو جواب تست برخی نفرات‌شان مثبت اعلام شده است.

این در حالی است که بر اساس پروتکل اعلامی تیم‌ها  حتما باید تست PCR را انجام دهند، اگر نتیجه COVID IC C مثبت باشه مشکل مهمی نیست اما اگر COVID IC M هر فردی مثبت باشد آن وقت او به طور قطع کرونا گرفته است.

در این میان برخی باشگاه‌ها بعد از مثبت اعلام شدن COVID IC C  برخی نفرات‌شان در بوق و کرنا گرفتن که چند بازیکن ما کرونا گرفته و بهتر است لیگ تعطیل شود! در حالی که آنها تست اصلی را از نفرات تیم خود نگرفته‌اند.

اگرچه این ترفند آنها به گوش مسئولانه مربوطه رسیده و آنها درخواست تست اصلی برای این نفرات از تیم‌ها را داشته‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این باشگاه‌ها در یک اقدام خودجوش قصد دارند در برنامه امشب فوتبال برتر چه حضوری و چه تلفنی بار دیگر موضع رسمی خود مبنی بر تعطیلی لیگ را با بهانه‌های مشترک اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما