شناسهٔ خبر: 40295861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چیزی که رایگان شده جان انسان هاست/‏روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت، اعتراض یک ‎زن ۵۵ ساله در ‎کرمانشاه نسبت به تخریب خانه نوسازش، موجب ضرب و شتم وی توسط ماموران ‎شهرداری شد. این زن به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را را دست داد.

Dr. مکتب ساندیسیسم

صاحب‌خبر -

خبرگزاری هرانا – روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت، اعتراض یک زن ۵۵ ساله در کرمانشاه نسبت به تخریب خانه نوسازش، موجب ضرب و شتم وی توسط ماموران شهرداری شد. این زن به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را را دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، یک زن در شهرک فدک کرمانشاه به دلیل ضرب و شتم ماموران شهرداری در انظار عموم جان خود را از دست داد.

هویت این زن “آسیه”  ۵۵ ساله و مادر ۷ فرزند، توسط هرانا احراز شده است.

اعتراض این زن به تخریب خانه نوسازش، موجب ضرب و شتم وی توسط ماموران شهرداری شده که به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را را دست داد.

یک منبع مطلع از این واقعه در این خصوص به هرانا گفت: «ماموران مقابل چشمان همسایه‌ها به قدری این زن را ضرب و شتم کرده و گاز به به سمت صورتش پرت کردند که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.»

شهرداری منزل این زن را که جواز ساخت نداشته به‌طور کل تخریب کرده است.

نظر شما