شناسهٔ خبر: 40295743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توضیحات باشگاه گل گهر در خصوص قرنطینه بازیکنان مبتلا به کرونا

اقتصاد ایران: سیرجان - مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر سیرجان با اشاره به مثبت شدن تست کرونای پنج تا هفت نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: این افراد در یکی از هتل‌های تهران قرنطینه شده اند.

صاحب‌خبر -

حیدر افسری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مثبت شدن تست کرونایی تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بیان داشت: تعدادی از بازیکنان مشکوک به کرونا بودند که پس از آزمایش تست در آنها مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانی که تست در آنها مثبت تشخیص داده شده در قرنطینه به سر می‌برند افزود: بازیکنانی که تست آنها مثبت اعلام شده در یکی از هتل‌های تهران در شرایط قرنطینه قرار گرفته‌اند.

افسری در پاسخ به اینکه آیا کل تیم در قرنطینه قرار گرفته است؟ گفت: تنها بازیکنانی که تست آنها مثبت شده در قرنطینه به سر می‌برند.

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: از بازیکنان در یکی از آزمایشگاه‌های معتبر تهران با بهترین کیت‌ها آزمایش گرفته شده که درصد خطا در آنها بسیار ناچیز است.

وی گفت: در ابتدا از بازیکنان تست غربالگری گرفته شده و سپس تست اصلی از همه آنها گرفته شده که در نهایت تست بین پنج تا هفت نفر از بازیکنان و کادر فنی مثبت اعلام شد.

برچسب‌ها:

نظر شما