شناسهٔ خبر: 40295389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رئیس شورای اجرایی حزب الله در آستانه سالگرد اخراج رژیم صهیونیستی از لبنان:

اسرائیل و آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمند/ ثابت کردیم که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است/ دشمن می‌داند که قادر به یکسره کردن هیچ جنگی به نفع خود نیست

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر افزایش توانمندیهای مقاومت تصریح کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا فقط زبان زور را می‌فهمند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله در گفتگو با پایگاه خبری العهد اظهار داشت از زمان جنگ 33 روزه سال 2006 تا امروز ، قدرت و تجارب مقاومت و درک آن از ماهیت نبرد و رویارویی با دشمن اسرائیلی افزایش یافته است و ما بهره زیادی از عناصر قدرتی که محقق کردیم و اندوختیم، بردیم.

 

وی افزود : ما در سال 2006 اثبات کردیم که اسرائیل واقعا از خانه عنکبوت هم سست تر و متزلزل تر است و قدرتی که برای مقابله با دشمن در هر جنگی در آینده آماده شده-البته ما حتما برای چنین جنگی تلاش نمی کنیم- و در هر تجاوزگری دشمن در آینده، این قدرت باید بیشتر بر اصابت دقیق به اهدافی متمرکز باشد که برای دشمن دردناک باشد و ما بیش از گذشته به نقاط آسیب پذیری که برای دشمن دردناک است و جاهایی که می توان شکست را به دشمن تحمیل کرد، آگاه شده ایم.

 

صفی الدین، آزادسازی قدس را هدف مطلوب و یکی از آرزوهای خود قلمداد کرد و گفت آنچه طی سالهای گذشته ثابت شده است، این است که اسرائیل تا کنون در سطح جبهه داخلی آماده نیست و در مقابل ما آماده هستیم و آمادگی ما مبتنی بر ایمان، روحیه و قدرت فردی در حزب الله است و امروز توجهی خاصی به رزمنده در ابعاد مختلف می دهیم.

 

وی با اشاره به ماهیت جنگ طلبی و تجاوزگری رژیم صهیونیستی در عین حال تاکید کرد ما معتقدیم که احتمال اینکه دشمن اسرائیلی مرتکب تجاوز نظامی به مقاومت در لبنان شود، اندک است، زیرا اسرائیل این نکته را می داند که قادر نیست جنگ را به نفع خود یکسره کند.

 

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین بر نقش تاثیرگذار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه در افزایش توانمندی های مقاومت تاکید کرد.

نظر شما