شناسهٔ خبر: 40295240 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شهید عارفی؛

سختی‌هایی را که در مسیر اربعین می‌کشید به هیچ عنوان بازگو نمی‌کرد

خبرگزاری میزان- سختی‌هایی را که در مسیر می‌کشید به هیچ عنوان بازگو نمی‌کرد و فقط از حالات معنوی و روحانی آنجا و مهم بودن اجتماع مسلمانان می‌گفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - شهید مدافع حرم «مصطفی عارفی» متولد ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۵۹ پس از حمله گروهک تکفیری داعش به «عراق»، به بهانه زیارت حرم امام حسین (ع) به این کشور رفت و به صف مجاهدین و مدافعین حرم پیوست.

وی که به فرمانده‌ای شجاع و دلاور تبدیل شده بود، جهت اعزام به سوریه آموزش‌های سخت را پشت سر گذاشت و نهایتاً با رضایت پدر، مادر و همسر فداکارش عازم نبرد با تکفیری‌ها در سوریه شد و سرانجام در روز ۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ پس از نبردی سنگین با تکفیری‌ها به آرزوی دیرین خود یعنی «شهادت» دست یافت. در اینجا به مرور خاطره‌ای از این شهید می‌پردازیم.

سختی‌هایی را که در مسیر اربعین می‌کشید به هیچ عنوان بازگو نمی‌کرد
سال اول، وقتی از سفر برگشت شروع کرد به جذب افراد برای سفر اربعین سال آینده. جلسات متعددی برای دوستان واقوام می‌گذاشت و این امر را مهم میدانست و سعی داشت افراد را برای حضور در این راهپیمایی ترغیب کند که بتواند سال‌های بعد تعداد نفرات بیشتری را با خودش همراه کند.

سختی‌هایی را که در مسیر می‌کشید به هیچ عنوان بازگو نمی‌کرد و فقط از حالات معنوی و روحانی آنجا و مهم بودن اجتماع مسلمانان می‌گفت. خداراشکر کم کم توانست سال‌های بعد چند نفر را با خودش همراه کند، یادم هست با چند تا از دوستانش که جانباز بودند عازم پیاده روی اربعین شد برای اینکه به همراهانش سخت نگذرد تا مرز با ماشین شخصی رفتند. کم کم هر سال تعداد بیشتری جذب می‌شدند و آقا مصطفی از تلاش برای جذب تعداد بیشتر هیچ وقت خسته نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما