شناسهٔ خبر: 40295087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

شوهر ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی در دورهمی مهران مدیری + عکس

برنامه پر مخاطب دورهمی امشب میزبان شوهر ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی بود در ادامه گفتگوی ایرج سنجری با مهران مدیری در دورهمی را با هم می خوانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر ؛ ایرج سنجری شوهر ژاله صامتی و بازیگر سینما و تلوزیون، دوبلور و مدیر دوبلاژ کشورمان امشب 4 خرداد 99 مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری است. 

 

بیوگرافی ایرج سنجری شوهر ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی در دورهمی مهران مدیری

ایرج سنجری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است. او فرزند علی اصغر سنجری (کارگردان) است.

 

تحصیلات وی در رشته کارگردانی از کشور کانادا می‌باشد. پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنر ملی بود. پیش از انقلاب در سریال‌های «داش پالکی» و «کیمیاگر» به کارگردانی پدرش در سال ۱۳۵۲ بازی کرد.

 

شوهر ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی در دورهمی مهران مدیری + عکس

 

ایرج سنجری در سریال «سنگ و شیشه» در سال ۱۳۷۲ به عنوان یکی از بازیگران اصلی ایفای نقش کرد، نکته جالب درباره بازی وی در این سریال این است که به علت حضور وی در کانادا در زمان دوبله این سریال بدون اطلاع وی از صدای منوچهر والی زاده برای نقش وی استفاده کردند. او همچنین در سریال‌های «آژانس دوستی»، «کارگاه شمسی» و «روزگار قریب» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. مدیر دوبلاژ فیلم‌های «کینگ کنگ»، «جزیره شاتر» و. از فعایت‌های وی در این حرفه محسوب می‌شود.

 

وی اعتقاد دارد مدیر دوبلاژ نباید نقش اصلی اثر را خود به عهده بگیرد و این مساله موجب ضربه زدن به دوبله اثر می‌شود. ایرج سنجری همسر ژاله صامتی است و آن‌ها دو فرزند به نام‌های یاس، متولد دهه ۷۰ و نیاز، متولد دهه ۸۰ دارند.

 

او در سال ۱۳۹۳ در تئاتر «برف سرخ» به کارگردانی ابوالفضل حاجی علیخانی در کنار همسرش بازی کرد و همچنین در سال ۱۳۹۵ در تئاتر «یادم تو را فراموش» به کارگردانی همسرش، ژاله صامتی و تهیه کنندگی خودش، به عنوان بازیگر بر روی صحنه رفت. این زوج هنری در فیلم سینمایی «وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند.

 

از دیگر کار‌های وی در تئاتر می‌توان به نمایش «نوای اسرار آمیز» اشاره کرد. ایرج سنجری درباره کم‌کاری‌اش در تئاتر گفت: " از یک‌سو شرایط تئاتر برای من دلپذیر نیست و از سویی دیگر بسیاری با من کار نمی‌کنند، چون زبان من تند است. مافیایی که در تئاتر است، از سینما بدتر است. برخی کار می‌کنند و دیگرانی که ارتباط‌های چندانی ندارند، باید کنار بنشینند تا اگر فرصتی دست داد، کار کنند. ما در هیچ گروه و باندی نیستیم در نتیجه هر از گاهی اتفاقی می‌افتد و ما یک کار کوچکی می‌کنیم. در این ۴۵ الی ۵۰ سالی که در تئاتر هستم، شرایط ۱۰ سال اخیر، بی‌سابقه بوده است. "

 

شوهر ژاله صامتی بازیگر زیرخاکی در دورهمی مهران مدیری + عکس

 

 

ایرج سنجری شوهر ژاله صامتی مهمان امشب دورهمی

ویژه برنامه دورهمی در ایام نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم پخش میشد، حال در ایام ماه رمضان ۹۹ همانند قبل به روال سابق برگشته و آخر هفته‌ها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شب‌ها روی آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود

 

گفتنی است مهران مدیری در هر قسمت از دورهمی میزبان یک بازیگر، خواننده و یا چهره مشهور می‌شود که با پرسیدن سوالات شخصی و چالشی از مهمان برنامه را خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر کرده است.

 

 

زمان پخش و تکرار دورهمی

در انتها لازم به بیان است برنامه دورهمی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. تکرار دورهمی در ساعت‌های ۶ صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد باز پخش خواهد شد.

نظر شما