شناسهٔ خبر: 40295046 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

آخرین به‌روزرسان بازی Bloodstained: Ritual of the Night برروی نینتندو سوییچ منتشر شد

حسن اکرامی

صاحب‌خبر -

Bloodstained: Ritual of the Night از سری عناوین جذاب اکشن و نقش‌آفرینی است که در اواسط سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت. پس از استقبال خوب بازی‌بازان، شاهد انتشار نسخه‌‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز بودیم. در این بازی باید کنترل شخصیتی قدرتمند به نام Miriam را به عهده گرفته و سیل عظیمی از دشمنان و هیولاها را از بین ببرید. قابل ذکر است که دو استودیوی آرت‌پلی (ArtPlay) و ۵۰۵ گیمز (۵۰۵ Games) به ترتیب وظیفه‌ی توسعه و انتشار این بازی را برعهده دارند.

Bloodstained: Ritual of Night یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی است که دارای محیط و اتمسفری ترسناک بوده و قرن نوزدهم انگلستان را به تصوری می‌کشد. یک نفرین اهریمنی و ماوراءالطبیعه سبب آزاد شدن نیروی شیطانی و تاریک از قلعه‌ای مخوف شده است. شما در نقش قهرمان این داستان یعنی Miriam به دل این قلعه وحشتناک نفوذ خواهید کرد و برای نجات بشریت به مبارزه با دشمنان خواهید پرداخت تا شخصی به نام Gebel که مسئول آزاد شدن نیروی اهریمنی است را از بین ببرید. Miriam پسری یتیم بوده که در اثر نفرین یک کیمیاگر، بدن وی در مرور زمان تبدیل به کریستال می‌شود و وی با این زخم  و درد کودکی خود را سپری کرده است. در بازی اکشن Bloodstained: Ritual of Night شما باید در حین مبارزات خود به جمع‌آوری منابع بپردازید، از سیستم شخصی‌سازی و ساخت و ساز بازی استفاده کنید و طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات را برای شکست دادن اهریمنان و اربابان آن‌ها به دست آورید.

حال به تازگی در خبر رسمی از سوی استودیوی آرت‌پلی اعلام شد که به‌روزرسان Zangetsu and Randomizer این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. این به‌روزرسان جدید چندی پیش در تاریخ ۱۸ اردیهشت ۱۳۹۹ (۷ مه ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردید و با استقبال طرفداران این مجموعه مواجه شد.

 

نظر شما