شناسهٔ خبر: 40295009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تیم شهرخودرو بدون مشخص شدن جواب تست های کرونا تمرین کرد

علی کلهری

در شرایطی که تمام تیم‌های لیگ برتری وضعیت پاسخ تست‌های خود را مشخص کرده‌اند، شهر خودرو هنوز پاسخ تست بازیکنان خود را اعلام نکرده است.

صاحب‌خبر -
طرفداری-تمامی تیم‌های لیگ برتری از روز چهارشنبه گذشته تست‌های کرونا را از بازیکنان و اعضای کادر فنی خود گرفته و پاسخ آنها را نیز به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کرده‌اند اما تا این لحظه شهر خودرو اقدامی برای پاسخ تست‌ها انجام نداده است.

به گزارش فارس، این اتفاق در شرایطی رخ داد که تست کرونای اعضای کادر فنی و بازیکنان شهر خودرو روز گذشته انجام شد اما طبق پیگیری‌های بازیکنان بلافاصله بعد از انجام تست‌ها از همان روز گذشته تمرینات خود را انجام دادند. 

این در شرایطی است که تیم‌های دیگر ابتدا پاسخ تست‌های خود را دریافت کرده و سپس مجوز تمرین را صادر کردند. نمونه این موضوع هم محمد دانشگر مدافع استقلال است که به دلیل دیرتر تست دادن نسبت به سایر بازیکنان، مجوز حضور در تمرینات آبی‌پوشان را پیدا نکرد.

از طرفی شهر خودرو امروز نیز بدون مشخص شدن پاسخ تست‌کرونای بازیکنان تمریناتش را انجام داد و حتی محمدرضا خلعتبری که دیرتر از سایر به تمرینات این تیم اضافه شده بدون تست کرونا امروز با تیم مشهدی تمرین کرد.

 

نظر شما