شناسهٔ خبر: 40294714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام 2 فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار گچساران

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش و وسعت آتش‌سوزی در ارتفاعات خنگ بنار و کوه گوهر گچساران گفت: دو فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در مراتع و جنگل های گچساران فردا اعزام می‌شود.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد مدیریت بحران با موضوع زلزله و آتش سوزی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 در این نشست وحید محمدی‌تبار  با اشاره به اینکه  آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی در وهله اول  برعهده منابع طبیعی است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها برای حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی موظف هستیم.

وی با اشاره به گسترش  و وسعت آتش‌سوزی  در ارتفاعات خنگ بنار و کوه گوهر گچساران گفت: دو فروند بالگرد آبپاش  برای مهار آتش در مراتع و جنگل های گچساران  فردا اعزام می‌شود.

 این مسوول  عنوان کرد: 2 فروند بالگرد آبپاش  برای اعزام به ارتفاعات کوه خنگ بنار و کوه گوهر نیاز به امکانات مانند سوخت مورد نیاز، آب مورد نیاز و خوابگاه دارد که بایستی این امکانات فراهم شود.

 مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: یک خواهشی از مدیرکل منابع طبیعی استان دارم این که روسای شهرستان منابع طبیعی پاسخگوی تماس‌ها باشند و  انتظار این است که مدیر شهرستان یک تحلیل مشخص از آتش سوزی و مراتع  را ارائه دهد.

انتهای پیام/82031/ق

برچسب‌ها:

نظر شما