شناسهٔ خبر: 40294709 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Medal of Honor:Airborne Redux منتشر گردید

شایان کریم زاده

صاحب‌خبر -

عنوان Medal of Honor:Airborne یکی از بهترین عناوین در سری مدال افتخار به‌شمار می‌رود و در سال ۲۰۰۷ منتشر گردید. بیش از یک نسل است که شاهد انتشار نسخه‌ی جدیدی در این سری نبودیم، ولی هم‌اکنون مود جدیدی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن منتشر شده است که به ما امکان تجربه‌ی لذت‌بخش دوباره‌ی این عنوان را می‌دهد.‌

بازی Medal of Honor: Airborne Redux شاهد تغییرات اساسی و اصلاحاتی است که قصد دارد این بازی را با استانداردهای مدرن این سبک ارائه نماید. با این حال توجه داشته باشید که شامل تغییرات اساسی گرافیکی نیست و انتظار نداشته باشید بافت‌هایی با وضوح بالا و جلوه های امروزی مشاهده کنید. در عوض این مود گیم پلی Airborne را امروزی‌تر کرده و کیفیت تجربه‌ی اثر را نیز بهبود می‌بخشد.

بنابر اظهارات طراح این مود، هدف نهایی آن ارائه‌ی یک تجربه‌ی چالش برانگیزتر و تاکتیکی‌تر است. به منظور دستیابی به این هدف، تعدیل کننده‌ی اسلحه بازی را دوباره بازسازی کرده‌اند و هوش مصنوعی دشمنان را نیز بهبود بخشیده‌اند. علاوه بر این‌ها گزینه‌ی FOV را نیز به بازی افزوده‌اند. قابلیت زوم در اسلحه‌ها نسبت به قبل بسیار واقع‌گرایانه‌تر کار شده‌اند. علاوه بر این‌ها این قابلیت باعث کاهش عوارض جانبی آزار دهنده‌ی موس شده و آستانه‌ی حساسیت آن را کاهش می دهد. شایان ذکر است که این مود قابلیت صدای ۳ بعدی را از طریق DSOAL اضافه می کند.

سلامتی شما در این مود دیگر به‌راحتی احیا نمی‌گردد ولی بسته‌های خونی وجود دارند که می‌توانند سلامتی شما را کامل بازگردانند. سرعت حرکت شما ۱۰ درصد کاهش داشته ولی سرعت چرخش‌تان ۱۰ درصد افزایش یافته است.  شما می‌توانید این مود را از اینجا دانلود کنید.

نظر شما