شناسهٔ خبر: 40294421 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت شهروندان یمنی در حملات هوایی ائتلاف متجاوز

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز سعودی در ۴۸ نوبت چندین استان یمن را بمباران کرد و شماری از شهروندان یمنی در این حملات شهید و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد در حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن شماری از شهروندان یمنی شهید و زخمی شدند.

در حمله این متجاوزان به منطقه مران در ناحیه حیدان در استان صعده ۳ شهروند یمنی به شهادت رسیدند و ۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.

این جنایت متجاوزان در حالی صورت می‌گیرد که ناحیه مرزی «شدی» نیز شاهد حملات هوایی رژیم‌های متجاوز سعودی و آمریکای در اولین روز از روز‌های عید سعید فطر است. همچنین امروز یکشنبه ارتش سعودی در حملات موشکی و توپخانه‌ای خود روستا‌هایی را در ناحیه رازح و شدی هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: ۲۲ حمله هوایی ائتلاف سعودی به ۳ استان یمن

حمله جنگنده‌های متجاوز سعودی به استان‌های حجه، الجوف و مأرب یمن

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد ائتلاف متجاوز در چند ساعت گذشته در ۴۸ نوبت مناطقی را در یمن بمباران کردند.

به گفته یحیی سریع استان مارب یمن در ۹ نوبت، الجوف در ۶ نوبت، حرض و عبس در ۱۵ نوبت و مناطق مران، الملاحیط و باقم در استان صعده نیز در ۱۸ نوبت در جریان این حملات بمباران شدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: «تشدید حملات بی‌وقفه متجاوزان به یمن، پیامد‌های وخیمی برای متجاوزان خواهد داشت و باید عواقب آن را تحمل کنند.»

یک کودک ۸ ساله هم در روستای المنقم در شهر محاصره شده الدریهمی در استان الحدیده در غرب یمن در حمله خمپاره‌ای نیرو‌های ائتلاف سعودی به خانه‌ها و مناطق مسکونی زخمی شد.

انتهای پیام/

نظر شما