شناسهٔ خبر: 40294317 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

مینی گلف سرگرم‌کننده | نقد‌ها و نمرات بازی Golf With Your Friends

حسن اکرامی

صاحب‌خبر -

عنوان Golf With Your Friends که توسط استودیوی بلک‌لایت اینتراکتیو (Blacklight Interactive) توسعه یافته است، یک بازی مینی گلف سرگرم‌کننده به همراه مکانیسم‌های جذاب و چالش‌ برانگیز گیم‌پلی محسوب می‌شود. بخش چند‌نفره‌ی این بازی تا ۱۲ بازی‌باز همزمان را پشتیبانی می‌کند که در آن می‌توانید به همراه دوستان خود یا رقیبانی از سراسر دنیا مهارت‌های خود را محک بزنید.

بازی Golf With Your Friends دارای ۷ مرحله‌ی کاملا مجزا با محیط‌ها و شرایط مختلف است که در آن‌ها ۱۸ سوراخ که در نقش اهداف هستند، وجود دارد. کنترل بازی به صورت ساده پیاده‌سازی و طراحی شده است که بازی‌بازان پس از صرف تنها چند دقیقه به راحتی با مکانیسم‌های آن آشنا می‌شوند و کنترل بازی را به دست می‌گیرند. همچنین این بازی از یک بخش شخصی‌سازی نیز بهره می‌برد که در آن می‌توانید طرح توپ گلف، زمین بازی، شخصیت خود و سایر موارد را تغییر دهید.

عنوان Golf With Your Friends در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری (۱۹ مه ۲۰۲۰) برروی کنسول‌های نینتندو سوییچ، اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گرفته است. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی قبلا عرضه شده بود. حال به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شده‌اند که با هم به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

IGN Italia 8.2/10

عنوان ورزشی جذاب و لذت‌بخش Golf With Your Friends به وسیله‌ی ایده‌ها و گزینه‌های جالبی که پیش روی بازی‌بازان می‌گذارد، لحظات بسیار خوشی را برایشان مهیا خواهد کرد. این عنوان یک بازی چندنفره‌ی عالی محسوب می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توانید با دوستانتان به تجربه‌ی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی بپردازید.

TheXboxHub 7/10

با توجه به نام بازی Golf With Your Friends، شما دقیقا متوجه خواهید شد که چه چیزی از این بازی می‌خواهید؛ به همراه دوستانتان به تجربه‌ی بازی گلف بپردازید و در نهایت پس از یک مسابقه‌ی هیجان‌انگیز برنده شوید. این بازی مفهوم ساده‌ای از ورزش گلف را معرفی می‌کند اما باید در نظر داشت که به خوبی می‌تواند تجربه‌‌های منحصر به فردی را در کنار سادگی خود برای شما فراهم کند. Golf With Your Friends تجربه‌ای کوتاه مدت را برای شما خواهد داشت اما در همین زمان کم لذت بازی‌های ناب گلف به همراه دوستانتان را خواهید چشید.

Game Rant 5/10

بازی Golf With Your Friends چند سالی می‌شود که برروی فروشگاه استیم (Steam) در دسترس قرار دارد و این ناامید کننده است که بازی هنوز هم از مشکلات قدیمی خود رنج می‌برد و بدون اصلاح این موارد برروی کنسول‌ها نیز منتشر شده است. همچنین برخلاف انتظارات نسخه‌ی پلتفرم رایانه‌های شخصی این بازی دارای محتویات بیشتری نسبت به نسخه‌های کنسولی است که با توجه به عرضه‌ی دیرتر این بازی برروی کنسول‌ها نکته‌ای عجیب و قابل تامل به شمار می‌رود. با وجود این موارد تجربه‌ی بازی گلف مهیج و جذاب به صورت آنلاین به همراه دوستانتان بسیار راضی‌کننده خواهد بود و می‌تواند برای ساعاتی شما را سرگرم کند. عنوان Golf With Your Friends برخلاف سایر عناوین مربوط به رشته‌ی ورزشی گلف از محتوا و عمق کمتری برخوردار است؛ بنابراین احتمالا برای برخی از طرفداران این رشته‌ی ورزشی کم محتوا و خسته‌کننده به نظر برسد. با این حال این بازی برای داشتن لحظاتی مفرح به همراه دوستان و ایجاد فضایی پر از خنده و رقابت همچنان مناسب خواهد بود.

Video Chums 4.9/10

Golf With Your Friends یک بازی ورزشی سرگرم‌کننده به شمار می‌رود که در واقع یک مینی گلف محسوب می‌شود. این بازی دارای انواع رویداد‌ها و بخش‌های مختلف است. با این وجود نمی‌تواند از طریق گیم‌پلی ساده‌ی خود شما را به خوبی سرگرم کند و برخی از اشکالات فنی و گرافیکی آن شما را از بازی ناامید خواهد کرد.

نظر شما