شناسهٔ خبر: 40292862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری نماز عید فطر در دانشگاه‌های افسری امام علی و شهید ستاری ارتش

نماز عید سعید فطر صبح امروز به میزبانی دانشگاه‌های افسری امام علی و شهید ستاری ارتش با حضور فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه‌ها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نماز عید فطر صبح امروز در میدان صبحگاه دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه گردید.

همچنین نیروی هوایی ارتش نیز صبح امروز نماز عید فطر را در میدان صبحگاه دانشگاه هوایی شهید سرلشکر ستاری با حضور فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز با حضور در مراسم نماز عید فطر کوی سازمانی انقلاب نهاجا، در کنار خانواده‌های نیروی هوایی ارتش نماز عید فطر را اقامه کرد.

گفتنی است، امسال به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های گذشته نماز عید فطر در مصلا‌های شهر‌های مختلف کشور برگزار نشد و تنها برخی مساجد و مراکز از پیش تعیین‌شده به صورت محدودتر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده از سوی وزارت بهداشت نماز را برپا کردند که در ارتش نیز تعدادی از مساجد مستقر در پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش با رعایت دقیق کلیه دستورالعمل‌های صادره از سوی قرارگاه پدافند زیستی ارتش اقدام به برپایی نماز عید فطر در محوطه‌های بیرونی مساجد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما