شناسهٔ خبر: 40289677 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کولیوند با اشاره به وضع تحریم جدید‌ از سوی آمریکا خبرداد:

اعلام حمایت کمیسیون امور داخلی مجلس از رحمانی فضلی

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی پس از تحریم رحمانی‌فضلی از سوی آمریکا، حمایت خود را از وزیر کشور اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت؛ محمد جواد کولیوند  با اشاره به تحریم برخی مدیران کشور از جمله عبدالرضا رحمانی‌فضلی و سردار حسین اشتری از سوی آمریکا، اظهار داشت: آمریکا پس از اغتشاشات سال گذشته تلاش می‌کرد تا نارضایتی‌های مردم را مقابله با نظام جلوه دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دشمنان کشور به دنبال القای مقابله مردم و نظام بودند تا در رسانه‌ها بر این موج سوار شوند و به اهداف خود برسند، در نهایت هدف آن‌ها مختل کردن امنیت داخلی کشور بود.

وی افزود: از آنجایی که رحمانی فضلی روی مباحث امنیت داخلی سال گذشته به همراه تیم خود و شورای امنیت کشور به خوبی ورود کرد، اجازه نداد نقشه‌های آمریکا و ایادی آن‌ها محقق شوند.

کولیوند در تشریح علل تحریم وزیر کشور از سوی آمریکا، ادامه داد: آمریکا پس از متحمل شدن شکستی دیگر در حوادث سال گذشته، با تحریم وزیر کشور و سایر مدیران به دنبال پوشش دادن این شکست مفتضحانه است.

نماینده مردم کرج در دور دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و برخی از مدیران در کمیسیون امور داخلی کشور مطرح شد، گفت: کمیسیون از وزیر کشور در مقابل تحریم آمریکا حمایت می‌کند و به ایادی آمریکا متذکر می‌شود که توطئه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد زیرا مردم ایران علیرغم همه تنگناها با نظام مخالفتی ندارند و همچنان از آن حمایت می‌کنند.

به گزارش خانه ملت، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که عبدالرضا رحمانی فضلی، حسین اشتری‌فرد، ایوب سلیمانی، محسن فتحی‌زاده، یحیی‌ محمودزاده، محمدعلی نوری‌نژاد، حمیدرضا اشراق، هابیل درویش و حسن شهوارپور نجف‌آبادی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما