شناسهٔ خبر: 40287753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Risk of Rain 2 از دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

محمد سعید عزیزی

صاحب‌خبر -

توسعه‌ دهندگان عنوان Risk of Rain 2 طی بروزرسانی Roadmap این عنوان اعلام کردند که این بازی تا پاییز سال جاری میلادی از دسترسی زودهنگام روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خارج خواهد شد.عنوان Risk of Rain 2 که دنباله‌ی مورد انتظار نسخه‌ی محبوب اول است، دچار تغییرات مهم و قابل توجهی نسبت به نسخه پیشین خود شده که مهمترین آن، تغییر گیم پلی سری از حالت دو بعدی به سه بعدی است. از زمان عرضه‌ی این عنوان در سال گذشته، استودیوی Hopoo Games ویژگی‌های جدیدی را به این عنوان نقش آفرینی اضافه کرده‌ است و هم اکنون نیز از برنامه‌های خود درباره‌ی آینده‌ی این عنوان برای مخاطبان پرده برداشت.

استودیوی توسعه دهنده با انتشار جزئیاتی بیشتر Roadmap این عنوان در سال جاری، از برنامه‌های خود برای انتشار این عنوان روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی خبر داد. با توجه به این جزئیات، انتظار می‌رود این بازی مرداد ماه (آگوست ۲۰۲۰) برای رایانه‌های شخصی و پاییز امسال برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و نینتندو سوییچ از دسترسی زودهنگام خارج شده و به انتشار برسد. استودیوی Hopoo Games از قصد خود برای اطمینان از کامل بودن نسخه‌ی انتشار بازی نه فقظ از جنبه‌ی محتوا بلکه از جنبه‌ی بهبود و استفاده از ویژگی‌ها و محتوای پیشین که سابقا بلااستفاده مانده بود، خبر داد.

با اینکه انتشار این عنوان برای اوایل سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود، این استودیو تایید کرد که به زمان بیشتری برای انجام اصلاحات نهایی نسخه‌ی ۱٫۰ این عنوان نیاز دارند. البته استودیوی Hopoo Games تاکید کرده است که تاخیر فعلی در خارج شدن Risk of Rain 2 از دسترسی زودهنگام، ارتباطی با همه گیری کووید- ۱۹ نداشته و این موضوع تقریبا هیچ تاثیری بر فعالیت‌های این استودیو ندارد.

Roadmap نسخه رایانه‌های شخصی

 

Roadmap نسخه کنسول‌ها

 

علاوه بر تایید برنامه انتشار بازی، استودیو‌ی Hopoo Games همچنین جزئیاتی را درباره‌ی ویژگی‌های جدیدی که برای نسخه‌ی ۱٫۰ این عنوان در نظر گرفته شده است، اعلام کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که به آن اشاره شده، اضافه شدن مرورگر سرور جدید است که به بازی‌بازان اجازه‌ی یافتن سرور‌هایی مطابق خواسته خود داده و از سرور‌های اختصاصی برای ایجاد مسابقات عمومی یا اختصاصی نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه ۱٫۰ همچنین به‌روزرسانی‌ها و محتوای قابل توجه جدیدی را نظیر یک Survivor جدید، مرحله‌ی و باس فایت پایانی جدید، آیتم‌ها و تجهیزات جدید برای بازی‌بازان به همراه خواهد آورد.

تصویری از محیط مرورگر سرور‌های بازی

 

تیم توسعه دهنده همچنین تاکید کرده است که استودیو کماکان مطابق برنامه‌های گذشته به سمت به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ برای خرداد ماه (ژوئن ۲۰۲۰) امسال در حرکت است. آنها همچنین افزودند که به‌روز‌رسانی بعدی کنسول‌ها برخی از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد که از جمله آنان می‌توان به یک مرحله و باس فایت جدید، آیتم‌ها و تجهیزات جدید و معرفی نسخه‌ی ۲٫۰ سیستم Artifacts اشاره نمود.

عنوان Risk of Rain 2 هم اکنون به صورت دسترسی زودهنگام برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و انتشار نسخه‌ی نهایی آن برای ادامه امسال برنامه ریزی شده است.

نظر شما