شناسهٔ خبر: 40284562 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نارضایتی فلیک با وجود پیروزی پر گل بایرن

اقتصاد ایران: سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم دیدار برابر فرانکفورت با وجود پیروزی پر گل راضی نیست. او به ستایش از توماس مولر پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های بوندسلیگا توانست با نتیجه ۵ بر دو برابر فرانکفورت به پیروزی برسد.

بایرن نه تنها انتقام شکست سنگین دور رفت برابر فرانکفورت را گرفت بلکه اختلاف ۴ امتیازی خود با دورتموند را هم حفظ کرد تا با روحیه خوبی پای به دیدار برگشت برابر این تیم گذارد.

هانس فلیک با وجود پیروزی قاطع تیمش در این دیدار به نظر می‌رسد که از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

سرمربی بایرن در نشست خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد تیم در نیمه نخست رضایت کامل دارم و توانستیم هم در حمله و هم در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دهیم در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم خوب ظاهر شویم. با آلابا در خط دفاعی بسیار خوب هستیم. بعد از آنکه گل سوم را به ثمر رساندیم اشتباهاتی داشتیم که فرانکفورت به خوبی از آنها استفاده کرد. به هرحال شایسته این پیروزی بودیم.

ستاره بایرن مونیخ در این دیدار توماس مولر بود که هم توانست گل بزند و هم پاس گل بدهد.

سرمربی بایرن مونیخ در ستایش از این بازیکن گفت: مولر نشان می دهد که بسیار آماده است. او هم گل می زند و هم پاس گل می دهد. مولر از فضاها نهایت استفاده را می برد و بسیار باهوش بازی می کند.

فلیک درباره دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند گفت: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم. می خواهیم که در این بازی دروازه خود را بسته نگه داریم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. من براین باور نیستم که این بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند. هنوز تا پایان لیگ بازی های زیادی باقی مانده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما