شناسهٔ خبر: 40283861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده شاهین‌شهر: دولتمردان از پایین‌ترین سلسله مراتب خودشان از تولید حمایت کنند

خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس با بیان اینکه خوب نیست مسئولان در بیان از تولید حمایت کنند اما در عمل هیچ حمایتی از تولید صورت نگیرد، گفت: انتظار می‌رود دولتمردان از پایین‌ترین سلسله مراتب خودشان از تولید حمایت کنند.

صاحب‌خبر -
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جلوگیری از واردات بی رویه و مبارزه با قاچاق کالا گفت: افرادی که با به کارگیری ظرفیت‌های داخلی برای تولید مخالفند به نوعی مستقیم و غیر مستقیم دست در دست کسانی دارند که اقدام به واردات می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نباید واردات سهل و آسان باشد، اظهار داشت: عده‌ای در کشور تنها از راه واردات نان می‌خورند و سعی دارند همیشه به واردات فکر کنند، این افراد قصد دارند همیشه کشور وابسته بماند.

وی با بیان اینکه برخی از وارد کنندگان همیشه به دنبال استفاده از ارز دولتی هستند، تصریح کرد: برخی واردکنندگان  مخالف تولید داخل هستند لذا انتظار می‌رود تا دولتمردان از پایین‌ترین سلسله مراتب خودشان از تولید حمایت کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: این خوب نیست که مسئولین در بیان از تولید حمایت کنند اما درعمل هیچ حمایتی از تولید صورت نگیرد.
 
انتهای پیام/

نظر شما