شناسهٔ خبر: 40282934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فدراسیون باید به فکر دوران پس از کرونا باشد

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری: با در خانه ماندن فقط باید منتظر معجزه در المپیک باشیم

آتنا خلیلی

ملی پوش دوچرخه سواری ایران گفت: فدراسیون باید برای دوران پس از کرونا و حضور در مسابقات برنامه ریزی کند و اگر بخواهیم فقط روی همان یک تور ایران- آذربایجان حساب کنیم سر خودمان را کلاه گذاشته ایم.

صاحب‌خبر -

سعید صفرزاده در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه تعویق تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان و برگزاری ان در سال 1400، می تواند کمکی به رکابزن اعزامی به المپیک توکیو کند، تصریح کرد: فکر نمی کنم  با یک تور بتوانیم به آمادگی لازم برسیم و اگر بخواهیم روی همین یک تور حساب کنیم، سر خودمان را کلاه گذاشته ایم. کسانی که در المپیک به رقابت می پردازند، زمانی که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اجازه برگزاری مسابقات را بدهد، آنها خیلی بیشتر از ما مسابقه خواهند رفت.

او ادامه داد: اکنون نیز برای ما دوران پس از کرونا خیلی مهم است که فدراسیون چه برنامه‌ریزی برای مسابقات دارد. اگر شرایط مثل قبل باشد نتایج ما هم به مثل یکی، دو سال اخیر خواهد بود و چنگی به دل نمی‌زند. خواهش من از فدراسیون این است ما را به مسابقات داخلی و خارجی بیشتری اعزام کند چون رقبای ما بعد از چند ماه استراحت کردن قطعا در کوران مسابقات خواهند بود واگر ما در خانه بمانیم و فقط تمرین کنیم قطعا فقط با معجزه می‌توانیم نتیجه بگیریم.

 ملی پوش دوچرخه سواری ایران در پاسخ به این پرسش که در مسابقه آنلاین فدراسیون شرکت می کند یا خیر، تصریح کرد: شرکت نمی کنم. اتفاقا با من تماس هم گرفتند اما به نظرم این کار منطقی نبود چون اروپایی ها که مسابقات آنلاین برگزار می کنند، سخت افزار مناسب آن را دارند اما در ایران سخت افزار مناسب نداریم و امکان اینکه تقلب شود، وجود دارد  بنابراین تصمیم گرفتم شرکت نکنم.

 صفرزاده در مورد اینکه خود رکابزنان ترجیح می دادند تور ایران – آذربایجان درزمان خود برگزار شود یا خیر، گفت: ما رکابزنان ترجیح می دادیم در زمان خود برگزار شود  چون بعد از چند ماه خانه نشینی تنوع می شد و ما عادت داریم در مسابقات حضور داشته باشیم  اما خب اکنون شرایط به گونه ای شده که امکانش نیست  و ما هم چاره ای نداریم.

او در پاسح به این پرسش که موفق شد طلب خود را از تیم شهرداری تبریز بگیرد یا خیر، تصریح کرد: قرارداد سال 97 ما که اصلا تسویه نشد. برای سال 96 هم یک واحد آپارتمان  برای کل اعضای تیم دادند که سه سال دیگر تحویل داده می شود و مابقی قرارداد هم مانده است. آن قدر در مورد این موضوع صحبت کردیم که دیگر لوث شده است. فکر می کردیم شاید به آقایان بربخورد. اکنون من از طریق مراجع قضایی پیگیر هستم و کارهایم را به وکیل سپرده ام و از باشگاه شهرداری تبریز شکایت کرده ام.

ملی پوش دوچرخه سواری در مورد مشکلات نبود اسکورت همراه رکابزنان در حین تمرین جاده تاکید کرد: بدون اسکورت خیلی خطر ناک است. قبلا که عضو تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز بودم یک موتورسوار و یک ماشین اسکورت ما در حین تمرین بودند اما الان باشگاهی نیست و هیات ها باید این کار را انجام دهند.

 انتهای پیام

نظر شما