شناسهٔ خبر: 40281014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۳ شرط برای انتقال ستاره پی اس جی به اینتر

ادینسنون کاوانی ستاره اروگوئه ای، مورد توجه اینتر قرار دارد، ولی برای این مهم، سه عامل باید دست به دست هم بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ادینسون کاوانی ستاره ارگوئه ای پی اس جی با پایان قراردادش که یک ماه دیگر خواهد بود، می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود. مقصد بعدی او شاید اینترمیلان باشد.

طبق ادعای روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، پاری سن ژرمن تصمیم به حفظ مائورو ایکاردی گرفته و کاوانی رفتنی خواهد بود. مذاکرات برای دائمی شدن قرارداد قرضی ایکاردی ادامه دارد و پیشنهادی 50 میلیون یورویی به علاوه 10 میلیون یورو بند های متغیر نیز به اینتر ارائه داده شده است. این در حالی است که بند خرید دائمی ایکاردی 70 میلیون یورو است ولی گفته می شود که اینتر حاضر شده به پاری سن ژرمن تخفیف بدهد.

در این بین اخباری وجود دارند مبنی بر اینکه کاوانی حاضر است برای ماندن در پی اس جی 40 درصد از دستمزد خود را کاهش دهد اما لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن ترجیح می دهد ایکاردی را حفظ کند و به کاوانی پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نخواهند داد.

اینتر به جذب مهاجم اروگوئه‌ای به صورت آزاد علاقه دارد اما اتلتیکو مادرید و به ویژه اینتر میامی (تیم دیوید بکام) نیز در رقابت با باشگاه ایتالیایی هستند. برای انتقال مهاجم سابق ناپولی و پالرمو به اینتر سه شرط مطرح است: اولین شرط، خریداری شدن ایکاردی توسط پی اس جی است.

 دومین شرط این است که کاوانی باید دستمزد خود را تا 7.5 میلیون یورو در فصل کاهش دهد. در اینتر بیشترین دستمزد را اریکسن و لوکاکو با 7.5 میلیون یورو دریافت می کنند و باشگاه ایتالیایی نمی خواهد به ال‌ماتادور دستمزدی بیشتر از این رقم بپردازد.

 شرط آخر نیز این است که آنتونیو کونته سرمربی اینتر اطمینان حاصل کند که کاوانی به طور جدی خواهان انتقال به اینتر است و برای بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا انگیزه لازم را دارد.

نظر شما