شناسهٔ خبر: 40275854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی:

کتاب مردمی فلسطین در مشهد رونمایی شد

حجت الاسلام سبزیان گفت: مجموعه مطالب مردمی جمع آوری شده در راهپیمایی روز قدس سال گذشته در قالب دو جلد کتاب با عنوان کتاب مردمی فلسطین رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « حجت الاسلام علی اکبر سبزیان» امروز شنبه (3 خرداد) در مراسم قدس نماد وحدت جهان اسلام با گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر و همزمانی این حماسه با روز قدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای حماسه آزاد سازی خرمشهر از جمله شهید جهان آرا گفت: امام راحل(ره) فرمودند«خدا خرمشهر را آزاد کرد» و رهبر انقلاب نیز از خرمشهرهای در پیش، یاد کردند که به امید خدا آزادی قدس شریف در آینده مصداقی از این پیروزها خواهد بود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته و همزمان با راهپیمایی عظیم این روز طرح نگارش کتاب مردمی فلسطین در سراسر استان اجرا شد و مردم دل نوشته های خود و کودکان و نوجوانان نقاشیهای خود را با موضوع قدس شریف ثبت کردند.

 

حجت الاسلام سبزیان افزود: مجموعه مطالب مردمی جمع آوری شده در راهپیمایی روز قدس سال گذشته امروز در قالب دو جلد کتاب با عنوان کتاب مردمی فلسطین رونمایی می شود.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اظهار داشت:‌ تدوین این کتاب کوچکترین ادای دین مجموعه کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به آرمان قدس شریف است.

 

شایان ذکر است در انتهای این مراسم دو جلد کتاب مردمی فلسطین رونمایی و پوستر مراسم امضا شد.

 

 

پایان پیام/648

نظر شما