شناسهٔ خبر: 40274134 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

کشف ۱۲۶ دستگاه خودروی فاقد پلاک در تهران

اقتصاد ایران: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۲۶ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از سه پارکینگ خبر داد.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کشف 126 دستگاه خودروی فاقد پلاک در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته، اخباری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی توسط مالکان سه پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان بهار، میدان هفت‌تیر و یافت‌آباد به پلیس واصل شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت اخبار داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران در سه عملیات جداگانه برای دستگیری محتکران و بازرسی از محلهای مذکور به نشانی‌های اعلامی اعزام و موفق شدند ابتدا از پارکینگ حوالی یافت‌آباد 70 دستگاه انواع خودرو شامل بنز، پژو206، تیبا، دنا و رانا را کشف کنند و مالک پارکینگ را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه بررسی‌های خود از دو پارکینگ در حوالی میدان هفت‌تیر و خیابن بهار نیز 56 دستگاه انواع خودروی خارجی و ایرانی شامل جک S5، هایما، پژو405، مزدا3 و ساینا کشف و مالک این پارکینگها را نیز به همین اتهام دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای مکشوفه حدود 250 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از این گونه پارکینگها مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما